Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) is om naar die kant te kijken.. zo ga je automatisch meer op die kant zitten..
Aimee schreef:
Aimee schreef:Oh... dan heb ik er geen beeld bij, jammer

Ik weet niet hoe dat bij jou zit..Aimee schreef:Oh... heel snugger, ik had nog niet in je profiel gekeken![]()
Wat doet je buitenhand in de wendingen als je stelling vraagt?
dondeyne schreef:Bij mij helpen slangevoltes enzo niet... Dan loopt ze wel recht qua lijn kont-hoofd maar dan met een knik erinIk weet niet hoe dat bij jou zit..
Wat bij mij helpt om haar echt recht te maken is heel veel schouderbinnenwaarts rijden maar dan echt alleen dmv de buitenteugel. En elke pas moet van jou komen en anders weer rechtuit richten. Bij mij hielp veel voorwaarts rijden trouwens ook goed maar dat kan best goed alleen bij mijn paard zo zijn!
Nouvel schreef:Hoe bedoel je dat?
Ze buigt dan wel redelijk met haar hele lijf mee, al is ze erg snel in zich onttrekken...
Voorwaarts rijden is niet echt een optie, ik ben al blij als ik haar rustig kan houden...
Nouvel schreef:Ja, daar zit een beetje de vicieuze cirkel, want iets vragen is spanning bij haar, en dat moet doorbroken worden om haar weer losser en rechter te krijgen...

Nouvel schreef:(Paard is trouwens al meerdere malen nagekeken en behandeld door osteopaat, fysio, en masseur...)
Ir111 schreef:Lieve mensen, even lezen!Nouvel schreef:(Paard is trouwens al meerdere malen nagekeken en behandeld door osteopaat, fysio, en masseur...)