.Beauty is pas sinds een aantal maanden weer thuis (was weggebracht om ingereden te worden) dus we zijn nog druk bezig met de basis
. Ze is een redelijk moeilijk paardje maar ze doet haar best en het gaat steeds iets beter! Ik ben vooral bezig om haar iets gecontroleerder te rijden (ze is nogal heet) dus we rijden veel tempowisselingen ect
. Ik ben nog niet echt bezig om de gangen tölt/draf goed uitelkaar te houden, dat komt later allemaal wel.. We doen het nu nog rustig aan.Helaas heb ik geen goed gelukte galopfoto's, zusje was uitgeput en haar handen waren bevroren
.Eerst stellen we Beauty maar eens even voor:

Klaar voor vertrek..
1.

(dit was nog van 2 weken geleden toen ik met mijn moeder ging)
En nu de rijfoto's (van het warmstappen geen foto's):
2.

(van een aantal dagen geleden)
3.

4.

Relaxt aan een los teugeltje
.5.

Ik heb lol
6.

Vage foto omdat mijn zusje over een hobbel reed
7.

Teugels langer maken en lekker uitstappen (ja, ons hypere paardje kan nu ook netjes uitstappen
). En nog even een sfeer foto
:8.

Nog even over het halster:
Ik rijd met een halster over het hoofdstel heen omdat, als ze eens zin heeft om te rennen, ik haar niet in de mond hoef te trekken maar nu kan ik met én het bit én het halster haar netjes terug halen mocht ze eens niet reageren op mijn zit
.Eigen commentaar:
- Schouders naar achteren
- Tenen naar binnen
Graag commentaar en tips, ik en Beauty moeten nog veel leren (vooral ik dan). Commentaar graag onderbouwd
. 
. Iig zal ik erop letten de volgende keer, wel een domme fout als het wel zo zou zijn