hoi allemaal,Evelyne79 schreef:leuk kleur dekje ( heb ik zelf ook) maar dan een paarse jas daarbij aan doen

da past nie he.
Lekkere wollige tink inderdaad.
Devon is volgens mij niet zo wollig ondanks dat hij 24/7 buiten staat.
tja ik ben niet op het paard gekropen om op mijn kleding te letten, de winterjas is mischien niet helemaal afgestemt op mijn dekje maar hij is wel lekker warm
silas schreef:hey lieve ashlynn met haar nieuwe zadel...
het rijden gaat goed zeg!
wat een lieverd is het ook...
dankje
ja t is zeker een lieverd
Suzanne_18 schreef:Ik vind dat je een heel leuk paardje hebt

! Ik vind z'n winterjas eigenlijk ook nog wel meevallen. Ik had een dikkere verwacht ivm dat hij dag en nacht buiten staat.
Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik dit ga zeggen, want het is goed bedoeld

. Het valt me namelijk nogal op en wil het toch even kwijt.
Je zadel vind ik niet helemaal geweldig, en dan vooral omdat hij niet lekker ligt. Hij is voor jou te klein. Je zit namelijk helemaal op de lepel, hierdoor drukken de kussens aan de achtkant van je zadel erg op de rug van je paard. Op den duur kan je blessures verwachten als je met dit zadel door blijft rijden. Is er een zadelpasser bij geweest toen je het zadel kocht? Als ik het zo bekijk is het een relatief goedkoop zadel geweest en acht ik de kans klein dat er iemand met de juiste kennis gekeken heeft of het goed past...
Ik wens jullie in de toekomst in ieder geval veel plezier met rijden want jullie zijn een leuke combinatie om te zien

het zadel is gepast en gekocht bij een zadelverkoper, zij schijnt er verstand van te hebben, juist omdat ik er geen verstand van heb
het zou dus goed moeten zijn.....
het is inderdaat niet een supper supper supper luxe zadel, dit omdat ze nog in de groei is, in de toekomst krijgt ze een hogere kwaliteit zadel.
en mijn rijhouding wordt aan gesleuteld hoor, nu ik wat gewend ben aan het zadel is mijn balans al beter, t was ook de eerste keer echt rijden met het zadel