Jaja je leest het goed, vandaag voor het eerst met gerben geprobeert te springen.
Heel laag maar goed je moet ergens beginnen met een paard die nog nooit gesprongen heeft!!
Hij vergeet soms zijn benen nog op te tillen en dan loopt hij gewoon de balk eraf maar goed dat moet hij ook leren, we gaan het zeker vaker doen omdat hij het zo super oppakt en voor mij was het ook wel weer even wennen ik heb ruim 5 jaar niet meer gesprongen
Maar ondanks dat ging het heel goed, ik heb geen foto's van het inrijden (wat we wel gedaan hebben voordat we gingen springen)

Tussen door ook nog even ontspannen:

En we gaan weer verder springen!!

En de Super sprong
(voor de eerste keer springen voor hem was ik hier erg blij mee)

En ook nog even een galopje:
Zoeffff!

Super galopje!!! (dit konden we een jar geleden nog niet van hem vragen, hij kon namelijk een jaar geleden nog geen galop
)
En nog een standfoto:(Knapperd)

En nog een vraag, hij heeft een scheur in zijn hoef maar wij denken dat het een oppervlakkige scheur is, wat vinden jullie ervan, de scheur loopt schuin af naar rechts:

Onthoud wel het was voor hem de eerste keer springen en voor mijn weer sinds 5 jaar en, er werd vuurwerk afgestoken dus hij had z'n kop er ook nog niet echt bij

Ben het wel met de reactie van Silence eens