Hij is alweer 4 jaar bij, ons wat gaat de tijd snel.
Doordat mijn pony veel te vroeg van ons heen gegaan is, ben ik sneller aan het paardenseizoen begonnen als gepland.
Hij springt met souplese en techniek maar ik kan moeilijk zijn sprongen uitzitten.
Het zijn stills uit een filmpje van onze laatste springwedstrijd.
Parcour 1m15
En Jump !

Op deze moment heb ik het lastig (landing):

Te late printscreen maar ik vindt hem wel grappig

Nog een foto van in juli 2007
Hierbij nog een foto van mijn 4 jaarse merrie Dayla

Helaas moet ik mischien enkele van mijn kanjers verkopen, ik betaal mijn paarden al 2 jaar volledig zelf en werk 4 dagen per week bij. Maar als ik verder studeren zal ik minder tijd hebben en het zou niet eerlijk zijn tenopzichte van hun.
De paarden zijn aangekocht bij Het trichelhof Als er nog bokkers zijn met een paardje van daar pb me dan

papieren zijn aangevraagt bij het europees stamboek.
Er zit in (niet op volgorde) Sudan, Ladykiller xx, Landgraf, Furst ferdinant vaderskant kan je op de site zien: Laritch
Als er goede schatters zijn, ben ik altijd benieuwd naar een eventueele richtprijs voor deze paarden.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, hoe meer hoe liever we leren graag bij .. Niemand rijd perfect
Gewoon blijven springen en dan krijg je zelf t gevoel hoe je het best kan scharnieren om jou balans te bewaren. En zoals op die ena laatste foto, daar scharnier je teveel mee.. Als je je kont iets dichter bij het zadel houdt, bovenlichaam iets meer terug houden. Dan houdt je ook net iets beter balans