De fotos staan niet op volgorde , ik heb gewoon een kleine selectie uit een grote hoeveelheid gemaakt.
Het resultaat:

Standfoto (iets te diep):

Drafje:

Galopje:

lekker momentje:

Laten jullie een berichtje achter?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoe doe je dat ? 

Thirza schreef:leuk dier! en wat is ie schoon zeg, zo mooi wit, mijn schimmel is nog zwart als hij dat niet zo was zou hij als nog zwart zijn zo vies dat hij is.
het leek me wel op te vallen dat op de derde foto je zadel vrij ver van je paard afkomt. Maar ik kan het ook verkeerd zien hoor.

darkmoona schreef:wat een leuke pony heb je!
en zooo wit!hoe doe je dat ?
voor de rest zou ik je handen wat meer bij elkaar houden en je polsen wat meer omhoog kantelen (dus meer rechtop)
en je hakken uitdrukken
gr. Simone

) darkmoona schreef:wat een leuke pony heb je!
en zooo wit!hoe doe je dat ?
voor de rest zou ik je handen wat meer bij elkaar houden en je polsen wat meer omhoog kantelen (dus meer rechtop)
en je hakken uitdrukken
gr. Simone
joplin_1 schreef:Hee Maartje op onze witte monster het ziet er goed uit vrouw. Ga vooral zo door we zijn erg trots op je. Enne... vergeet je het dvdtje niet voor me te branden waar die kleine drapzak omhoog kwam en en een sprong vooruit maakte? Echt hij kan zo bij de Spaanse rijschool het is net een mini Lippizaner.

maaike_flens schreef:heeeeej Marit!
wat is ie mooi wit jooh!
en wat ziet het rijden er goed uit, mooi dekje ook,
veel succes met je wedstrijden
en alvast een fijne jaarwisseling!
Maaike,

??
is ben het hellemaal eens met de andere
ikuu schreef:Ziet er erg leuk uit leuke combinatie en ik kan het niet laten te zeggen dat hij er mooi witis ben het hellemaal eens met de andere
![]()

??
haha !
!
(normaal zijn ze altijd van die varkentjes
) Loopt ook super!