Si_monee schreef:Leuk paard..
Ziet er netjes uit

het lijkt er alleen op alsof je zadel een beetje naar achter schuift?
dank je wel 
en voor zover ik weet schuift mn zadel niet hoor 
Clyde schreef:het ziet er goed uit. had jij laatst ook niet die filmpjes neergezet of ben ik in de war. mooi hoor.
dank je wel
en ja ik had pas wel een keer filmpjes geplaatst ja 
sarah_m schreef:Mooi paard

Het zijn waarschijnlijk momentopnames maar op sommige foto's zit je niet echt netjes rechtop. maar verder hele netjes hoor xD
dank je wel 
en ja idd op sommige foto's zit ik ietsjes voorover ja
en daar heb ik al een poosje geen last meer van gehad
zal er weer even extra op gaan letten met het rijden 
Phylos schreef:ziet er netjes uit qua lopen..daar heb ik niet echt commentaar op!
Let alleen wel op je eigen houding.
Maak je rug wat rechter dan ziet het geheel er mooier uit
verder succes!
dank je wel 
en ja zal idd weer even wat extra op mn houding gaan letten
Daan_Ordeal schreef:Leuk paard, hij lijkt ook lekker te lopen! Ik vind alleen wel dat je op bepaalde momenten behoorlijk terugwerkt met je binnenhand. Hij heeft hij nou zo'n enorme piephak linksachter?
dank je wel
en ja hij kan echt heerlijk lopen 
en ja hij heeft een piephak links achter maar daar heeft hij geen last van en maakt hem zeker niet minder mooi
pollew0p schreef:Het ziet er leuk uit !!
Leuk paardje

probeer alleen niet teveel naar voren te vallen !! of dat lijkt zo dan op de foto's
dank je wel
en ja zal weer ff op mn houding gaan letten maar volgens mij ziet het er erger uit dan het is hoor 
wash schreef:leuk paard! denk er aan om je buitenbeen lang te houden in de travers!!(hak laag) en je mag je hakken sowieso meer uit drukken. (waarom heb je van die giga sporen?) Heel veel succes!
dank je wel 
mijn hak in de travers is idd heel erg
was me nog niet eens opgevallen
bij dit paard gebruik ik deze sporen omdat hij liever lui is dan moe (maar heb ook nog stompe sporen hoor)