Let niet op mijn voeten en benen, dat is echt een ramp.

Demokritos:

Eerst even spelen in de bak:

Erop:

Dux:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zqw39 schreef:Waar is die bak? Die komt me bekend voor.

Raudkas schreef:super mooi beest!!
de eerste heeft mooie knieactie
miss alleen de handen onder de tölt lager, maar dat kan ook een moment opname zijn![]()
voorde rest zijn het SUUUPEER beestjes
(maar moet er normaal ook aan denken hoor
) Needje schreef:Leuk dier.
Alleen lijkt het zadel iets aan de grote kant voor de pony, aangezien deze voorbij de laatste rib komt.
(heerlijk zadel trouwens!) Eva_Arno schreef:wat een leukerd! hoort die hals zo hoog bij tolt? (geen verstand van..)
LauraMc schreef:Eva_Arno schreef:wat een leukerd! hoort die hals zo hoog bij tolt? (geen verstand van..)
Jep, hoort zo
ziet er goed uit,
Tinkerloos schreef:Ziet er leuk uit.
Je zit alleen op het achterste deel van het zadel,de cantel?
Je hoort in het midden van het zadel te zitten,dus iets naar voren.
(ik zeg niks over de plaats waar het zadel ligt,maar het gaat me om jou billen in het zadel)
Verder mooi dier hoor.

jong nog, veel te leren nog, maar das enorm leuk juist zo saampjes
(ik moet nog een jaar geduld hebben, apoeh, haha).Nado schreef:LauraMc schreef:
Jep, hoort zo
Sorry, daar ben ik het niet mee eens. Het is niet de bedoeling dat de onderhals uitgedrukt wordt bij de tölt, zoals bij dit paard te zien is. Eveneens dient de rug niet weggedrukt te worden. Jammer als mensen een verkeerd beeld krijgen van hoe het hoort.
Ineke2 schreef:Mooie paarden zijn het
Rijd jij altijd met gympies? Is niet zo veilig... Daarbij komt nog dat je minder steun hebt en je voeten minder goed stil kan houden. Je schrijft dat je les hebt? Ik mag zonder veilige schoenen (en cap, maar die heb je wel op) niet eens de les inkomen![]()
Probeer wat meer voor je uit te kijken en niet naar je paard
Op de 5de foto ben je volgens mij uit balans, hang je aan de teugels en je benen steken wel erg ver naar voren. Als je wat meer in je zadel gaat zitten in plaats van helemaal achterop, zal dat vast beter gaan.
Op het 2de paard zit je volgens mij ook wat meer ontspannen, ziet er ook fijner uit.
Nog succes met lessen!