meer fotos van mijn mooierd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

meer fotos van mijn mooierd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:44

vlechtjes gemaakt:
Afbeelding
poging tot poseren:
Afbeelding
Afbeelding
knappert:
Afbeelding
beetje wazig ma wel netjes:
Afbeelding
poseren:
Afbeelding
Afbeelding
beetje stelling vragen:
Afbeelding

meer fotos volgen nog

tips zijn welkom

verder heb ik problemen met aan de teugel rijden mij lukt dit amper tot nooit wie heft tips voor mij? het ligt niet aan de pony het lukt me op meerdere paarden niet
tips zijn welkom
groetjesss

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 19:31

FOUTJE

KRIJG DIT BERICHT NIET WEG MA LET HIER MA NIET OP GEEF MA TIPS OP MIJN FOTOS OF MIJN VRAAG:p

Balko

Re: meer fotos van mijn mooierd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:49

Leuk paardje Lachen vind hem een stuk leuker met hengstenvlecht (A) heb niet veel comentaar alleen lijkt het alsof je handen telkens op zijn nek liggen, omhoog is mijn tip dus Knipoog

Het aan de teugel rijden komt vanzelf wel, inprencipe moeten ze op je benen naar beneden komen ik zou niet de hele tijd er aan lopen hangen Knipoog (wil niet zeggen dat je dat doet)

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:52

over de vraag aan de teugel: dat kunnen wij je hier wel heel wijs uit leggen allemaal, maar misschien moet je het eens aan je instructrice vragen of je daar al klaar voor bent, zo ja, dan kan zij het je allemaal een stuk beter uitleggen Knipoog heb je geen les, dan is dat mijn aanrader.
succes verder! Lachen

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:56

Mooie paardje heb je..
Probeer je handen recht op en boven de schoft te houden..
Voor het aan de teugel rijden zou je kunnen proberen heel veel overgangen te rijden en je paard voorwaarts te rijden, hierdoor gaat hij/zij z'n achterhand beter gebruiken waardoor hij eigenlijk vanzelf al een beetje gaat nageven, ook kun je een beetje gaan spelen met je teugels (niet trekken o.i.d maar gewoon rustig kleine ophoudinkjes maken met je teugels), dit wel in combinatie met de overgangen en het voorwaarts rijden.
Een goede instructrise kan trouwens ook nooit kwaad en zal je het waarschijnlijk nog specifieker uit kunnen leggen.

Succes!!

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:25

leuk paardje

ziet er netjes uit heb geen idee hoe je hem aan de teugel zo moete rijden

maar bij mijn paardje moet ik heel zachtjes druk houden om aan de teugel te komen, als hij aan de teugel is, handen heel stil houden, gaat hij er weedr uit weer zachtjes vragen.

(maar mijn beestje loopt ongeveer zelf aan de teugel, teugels op maat heel zachtjes vragen en hij loopt aan de teugel en zo blijft hij ook lopen Tong uitsteken).