Vandaag heeft mijn vader weer even foto's gemaakt van mijn lieve pony Ziranda, ze was erg druk vandaag, door de wind en omdat ik met nog 3 anderen in de bak reed. Gelukkig was ze na een tijdje al een stuk rustiger en ontspande ze zich..
Eventjes wat over Ziranda: Ziranda is een 3,5 jarige merrie van Eastwind en is in april beleerd, door spierpijn in haar rug mocht ze van mei tot juli alleen maar gelongeerd worden (max. 3 keer in de week). Toen de spierpijn weer verdwenen was heb ik het rijden weer rustig op gepakt, na een tijdje begon ze te bokken, wat door het bontje bleek te komen, toen ik het bontje er onder weg haalde begon ze weer fijner te lopen en sinds dien gaat het eigenlijk heel goed. Ik ben nu bezig de ontspanning en rust er goed in te krijgen en ook dat lukt steeds beter, de stap blijft haar moeilijkste punt maar daar zijn we hard mee bezig..
Oke weer genoeg gepraat nu de foto's
:1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

En als laatste nog even haar lieve hoofdje
14.

Mijn eigen commentaar:
- Recht voor uit blijven kijken
- Rechtop blijven zitten
- Vooral in de galop mijn tenen naar binnen houden.
ps. Ik heb mijn beugels best kort, maar dit doe ik omdat ik zo meer steun heb aan mijn zadel en dus stabieler zit, wat prettiger is voor mijn pony..