Ikke @ work met Renate

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Ikke @ work met Renate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 23:23

Jaja, het werd eens tijd om te laten zien hoever we gevorderd zijn.

Eerst een filmpje van ruim een jaar geleden:

Afbeelding

En dit zijn we nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(ik vergeet van been te wisselen Bloos )

Als het goed is schouder voor

Afbeelding

heb er meer maar duurt te lang om ze te uploaden. Dit is een begin....

Mijn eigen punten niet te veel naar voren hangen, zie nu op de filmpjes dat ik dat af en toe doe.

horsieslii

Re: Ikke @ work met Renate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:25

Jaja juillie zijn flink vooruit gegaan! Lachen Het was ook gezellig!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 23:29

Thnx, was erg gezellig idd. Jammer dat sommige filmpjes gedraaid zijn. Had ook nog een wijk filmpje alleen die was gedraaid Verdrietig heb ook nog voor de lief hebbers meerdere filmpjes maar die ga ik als er vraag naar is morgen pas uploaden.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:32

Zo Cré zoek de verschilen ? Ik heb ze al overduidelijk gevonden hoor !
Wat een rust zit er in zeg, mooi hoor!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 23:33

Thnx, is niet moeilijk he om te zien hoe goed ik en renate samen wij vooruit zijn gegaan. Voel me nu ook meer 1 met haar, we voelen elkaar veel beter aan.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:40

Hele verbetering Haha! De rust zit er echt super in nu, vanuit hier kunnen jullie werken aan meer verzameling. Maar dat gaat helemaal goed komen volgens mij! Haha!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:08

Ziet er erg goed uit, echt een verbetering Knipoog

maar let wel op met het lichtrijden dat je handen/armen niet te veel met de beweging mee gaan dat valt me op in het filmpje, dus probeer je handen er stil aan te houden.

succes Knipoog

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 11:57

@ Mloes: daar zijn we al mee aan het werk.

@ Isabel: thnx ik ga er op letten.

Het valt me op dat ik nu bijna geen reacties meer krijg Ach gut

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 17:23

Goed zeg!! Jullie zijn echt heel hard vooruit gegaan. Ik vind het erg knap van je dat je je niks hebt aangetrokken van al het negatieve commentaar bij eerdere topics. Je bent gewoon doorgegaan met trainen, met dit als resultaat! Eerlijk gezegt was ik eerst ook niet echt enthousiast over jou en je pony, maar dat is nu wel veranderd. Het beeld ziet er een stuk vriendelijker en relaxter uit! Toppie OK dan!

Vind trouwens ook dat je instructrice leuk overkomt op je filmpje! Daar heb je volgens mij veel aan, of niet?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:10

@WesseLady: Thnx, ik zie zelf nu ook dat ik en renate een stuk vooruit zijn gegaan. Maar dat valt niet mee met een paard dat vanuit niks in de angst schiet en nergens dan meer op reageert. Mijn instructrice is echt toppie, heb eerst een andere gehad, maar met deze klikt het meer, en kan me echt enthousiast maken. Nee, ik trek me niet veel aan als mensen veel negatieve commentaar geven, maar ik probeer er wel van te leren. Ik vind het wel jammer dat jij tot nu toe als enige hebt gereageert, de rest is nu stil.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 11:47

toch een upje omdat ik toch wil laten zien dat zwaardere mensen ook kunnen rijden. Knipoog

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 18:59

jammer dat mensen niet meer willen reageren, als iemand een moeilijk paard heeft en dik is dan word er alleen maar afgekraakt, maar als het met die ene volslanke beter gaat en haar paard al een stuk verder heeft, dan word er niet meer gereageert....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:09

Jullie zijn idd een stuk vooruit gegaan. Pony loopt een stuk rustiger en meer ontspannen als voorheen.
Wel lijkt het of je niet helemaal makkelijk kan lichtrijden (beugels te lang?) En het lijkt of je op je boven benen rijd ipv je kont. Te zien bij het filmpje dat je gaat doorzitten voor de overgang naar stap. Misschien iets om aan te werken?

Ik heb het al eens eerder gezegt, ik blijf er bij dat je zadel te klein is voor jou en ik vind je wel te zwaar voor je haf. Maar dat is mijn mening Lachen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 19:32

Dank je wel breitling, dit is alweer een nieuw zadel, en die past goed aan mn kont. Mn beugels zijn eerder te kort als te lang, en ik zie zelf ook dat het lichtrijden op de film er anders uit ziet als dat ik het aan voel.

Ik ken je commentaar en erken het ook over het door zitten vanauit draf naar stap, daar ben ik mee bezig.

Nogmaals mijn pony kan me goed hebben, en je mag je mening hebben dat je me te zwaar vind voor mn haff, maar de praktijk wijst anders uit.

thnx voor je reactie Knipoog

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:40

het ziet er idd al een stuk beter uit! Het lijkt alleen of je zadel toch echt te klein voor je is.. Maar goed dat kun jij het bese zelf aan voelen of imand die het in rl ziet. verder mag je volgens mij je schouders wat meer naar achter doen zodat je wat rechter op zit je lijkt wat naar voren te vallen.

over of je te zwaar zou zijn voor je pony, daar ga ik niets over zeggen.. als jij zelf er maar goed op blijft letten dat je hem neit in de weg zit is er niets aan de hand.
suc6 verder!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:09

Dank je wel, nee mijn zadel zit voor mij lekker, dat is het belangrijkste.

Van mijn schouders vind ik een goede tip, voor mijn eigen idee zit ik wel netjes recht, maar ik heb af en toe moeite met mn evenwicht, dus ik ga vaker proberen aan mn schouders te denken.

Ik hou alleen maar rekening met mijn haff, zouden meer mensen meoten doen zo'n rekening houden met hun paard/ pony

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:11

pubelia schreef:
Dank je wel, nee mijn zadel zit voor mij lekker, dat is het belangrijkste.

Van mijn schouders vind ik een goede tip, voor mijn eigen idee zit ik wel netjes recht, maar ik heb af en toe moeite met mn evenwicht, dus ik ga vaker proberen aan mn schouders te denken.

Ik hou alleen maar rekening met mijn haff, zouden meer mensen meoten doen zo'n rekening houden met hun paard/ pony

goeie instelling *LOL*
gewoon lekker oefenen en dan komt het helemaal goed!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 14:20

Dank je wel, en ik ga zo ook zeker door Knipoog

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:42

Ziet er goed uit!! Je hebt heel wat meer rust in je pony zitten! fijn! Ga zo door!!

(Dat was ik trouwens die laatst in die groene auto voorbij kwam en zwaaide Knipoog )

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:47

ik volg eigenlijk al vanaf het begin jou verhaal met renate, maar heb eigenlijk nog nooit gereageert. Vind dat jullie super vooruit zijn gegaan en vind dat jij een enorme doorzetter bent, ondanks alle negatieve reacties in het begin. Ga vooral zo door !! Lachen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 15:04

@ klijn, hahah is maar goed dat je dat zegt, ik dacht ik zwaai maar terug maar naar wie ik nou gezwaaid had Haha!

@ rohotje: thnx, nee geef niet veel om de vele negatieve reacties die ik heb gekregen, ik wist zelf wel beter.