mijn 1e fnrs proef(F8) met sir sjimmie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gekke_koei

mijn 1e fnrs proef(F8) met sir sjimmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 22:21

dit is een wedstrijd uit november.
willem was toen kreupel en sharmila en ik vonden het wel een leuk idee als ik op sjimmie verder zou gaan. willem was echt niet uit tehouden met dat doorzitten en sjim zit wel lekker Haha!

helaas een week later heb ik willem in moeten laten slapen en bood sharmila aan om knhs met hem te gaan starten, naast fnrs, dus dat gaat in 2008 gebeuren.

dit was misschien de 5e keer ofzo dat ik op sjimmie reed. maar ik had gewoon zoveel lol.. het kon me eigenlijk weinig interesseren wat voor een punten ik haalde..
ik haalde net als sharmila zelf die dag 223 punten en mocht over naar de F9

iemand nog tips??
ik weet dat ik af en toe met opgetrokken benen zit. ben niet zo gewend aan een veelzijdigheids zadel en kort zitten. met doorzitten moet ik niet achterover gaan zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

sjouks

Re: mijn 1e fnrs proef(F8) met sir sjimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:46

Ik vind dat je er netjes zit Lachen
En wat een leuk paardje! Leuke manen!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:48

je zet hem te veel vast tenminste zo ziet het er naar uit. Ik vind hem in de galop erg op zijn voorhand vallen. Verder mooi paardje hoor

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 08:52

Ik vind het er goed uit zien voor jullie eerste wedstrijd samen.
Vooral omdat je hem pas een paar keer hebt gereden.
Hij valt inderdaad op de voorhand tijdens de galop, maar ik ben er zeker van dat dat helemaal goed gaat komen.
Succes met de wedstrijden.
En jullie komen er wel.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 09:17

hij moet leren zijn nek te ontspannen, en lager te lopen in plaats van dat hoge.. dat is zijn hele houding.. dat kan idd overkomen als te vast houden.

dat op de voorhand klopt ook wel.. hij heeft een weke rug en heeft moeite met de achterhand er goed onderplaatsen.

maar dat komt allemaal wel goed, hij gaat over 2 weken ook onder behandeling van onze masseur, omdat hij al eens een nekblessure heeft gehad en daarbij heel erg hoofdschudde...

maar het is gewoon een super leuk beesie