(Ik plaats dit topic even voor een vriendin van mij aangezien ze haar paardje nu ook wel eens bekend wil maken op bokt maar hier zelf niet zoveel tijd en zin in heeft. )
Sinds juli 2007 heeft een vriendin van mij waar ik eerst samen een fjord genaamd Jody had, een nieuw paard.
Er leuk paardje maar was echt heel erg vermagerd en weinig bespiering ed. Maargoed, dat was niet zo'n groot probleem want dat krijg je er allemaal wel weer aan. maar helaas bracht dit best veel probleempjes met zich mee.
Ze liep namelijk wel erg gespannen met haar hoofd heel hoog, zodat eigenlijk niemand meer wat te vertellen had. Later met opzadelen merkte je dus ook dat ze flink veel last kreeg van haar rug en werd ze er ook nog een keer vanaf gebokt.
2weken later zou de fysiotherapeut komen, en die heeft gekeken naar de rug ed, maar gelukkig was daar verder niks mis mee. Wel bleek ze erg veel last had van haar schouders en hals, en moest ze dus veel lang en laag gereden worden, maar helaas was dat kwartje bij Hester nog niet helemaal gevallen en kon ze ook nog niet de juiste knoppen vinden, dus toen is haar/onze instructie dr een paar keer gaan rijden aangezien ze echt lang en laag gereden moest worden voor dr schouders ed.
Sinds eerste kerstdag is ze er zelf ook weer opgeklomen tijdens de les, en ze merkte meteen ook verbetering, waardoor ze eindelijk ook zelf die knoppen heeft ondekt.

Nou ik hou jullie niet langer is spanning. Kijk en geniet! En laat een berichtje achter!
Eerst ging instructrice even.
Heb geen foto's van instappen.
1.

2.

3.

4. contra galopje
(ze sprong verkeerd aan op haar moeilijke kant doet ze dat altijd om zo min mogelijk die pijnlijke schouder te belasten)
5. lekker laag.

En toen ging hester erop! hier ook geen stapfoto's van ivm batterij!
6.

7.

8.

9.

10. en klaaaaaaar, lange teugel.

11. de combi

Liefs Caroline