Citaat:
xxxfhxxx: Dit heb ik vandaag dus tijdens het rijden gedaan, en hielp echt al wel! Eerst begon ze echt te vervelen, maar ik hield vol met binnenbeen + binnenteugel, en toen opeens viel het kwartje! Ze liep nog wel iets met verkeerde buiging, maar viel al een stuk minder naar binnen, ik kon haar netjes terug op de hoefslag zetten.
Wat ze ook doet is in 2 hoeken van de bak juist ontzettend naar buiten vallen, dan beukt ze gewoon tegen het schot aan, en na de bocht valt ze weer meteen naar binnen.
Ik heb het vandaag dus met laterale hulpen geprobeerd, maar daar ging ze juist tegenin. Moet ik dit dan toch gewoon volhouden?
En dat vroeg ik me ook nog af, geeft het niet dan dat ik haar nu meer op de binnenteugel rijd? Omdat ze eigenlijk op de buitenteugel moet leren te lopen?
wat hij doet is vasthouden op de binnenteugel, je wilt hem dus nagefelijk hebbeen op deze teugel. Dit krijg je voor elkaar door steeds ophoudingen te maken (wat je dus aan het doen bent). Ze zal in het begin idd tegen de hand zijn puur omdat ze deze nog niet wil accepteren maar dat heeft tijd nodig. over dat na buiten vallen, ik vind dat zelf veel makkelijker te corrigeren, je zou eventueel je buitenbeen iets kunnen gebruiken maar ik zelf zou eerst zorgen dat ze consequent naar buiten wilt voordat je gaat begrenzen