We hebben 3 mobiele stallen bij de stallenman besteld. Dit zijn 3 stallen aan een stuk, die dus verplaatsbaar zijn waardoor er geen bouwvergunning nodig is.
Het vrijgelegen 3-kamerappartement
Er zit niet eens een badkamer in, baas!
Hangjongeren bij het hek
Zonsondergang op het landgoed waar de pony's staan
Sjimmy
Geplaatst: 27-11-02 21:42
Wat 'n mooie stallen Wat 'n leuke foto's En heeeele leuke onderschriften! In dit jaargetijde is de zon altijd zo mooi he. Bij ons moeten de lampen bij de bak weg omdat de eigenaar geen vergunning heeft aangevraagd. Nu gaat íe ze ook op karretjes zetten Slimme truc!
jacqueline
Geplaatst: 27-11-02 22:01
*wow* wat een schitterende stal zeg........jaloersssss!!!! Bij ons mag zelfs een verplaatsbare stal niet Gelukkig dat jou paardjes lekker onderdak hebben en dan ook nog zo luxe.......
rebati
Geplaatst: 27-11-02 22:08
die foto van hangjongeren is wel lief! leuke stallen zeg, en handig dat je geen verguning er voor nodig heb! ga je ze nog 'schilderen'of laat je dat hout zo?
Koetie
Geplaatst: 27-11-02 22:46
Zo, wat een leuke foto's zeg, erg mooi. Lekker vies shetlandertje ook, zal toch wel weer aan het ras liggen. Wat een prachtige stallen, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ben zelf namelijk al tijden op zoek naar een stal op wielen....
irene
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 23:00
Die stallen komen bij de stallenman vandaan. Ze hebben een website maar die is volgens mij tijdelijk buitendienst. www.destallenman.nl Ik zal morgenochtend het telefoonnummer wel even PB-en, heb het nu niet bij de hand.
De buitenkant van de stallen is geimpregneerd, alleen de luiken en de binnenkant niet, dus die gaan we nog behandelen.
Jacqueline, voor deze stallen is dus helemaal geen vergunning nodig. Bij de stallenman kun je een kopie van de rechterlijke uitspraak hierover krijgen.
jacqueline
Geplaatst: 27-11-02 23:06
O bedankt Irene, ik ga zodra de site het doet even neuzen.......wie weet is dat ook wel wat voor ons!!!!