Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cortes_ schreef:Waarschijnlijk is hij ook geslagen, geschopt, en gezweetp. Hij is wel echt mishandeld. Maar het gewicht op zijn rug maakt hem zo druk. Ik heb net een paard keer geprobeert dat iemand er op gaat zitten en helemaal niks gaat doen, en dan ging ik er mee lopen. Na een hele tijd lopen ontspant hij dan een beetje. Maar hem hoef je niet echt been te geven, je kunt hem zo naar voren rijden met alleen je zit. Hij wil eigenlijk zo hard als hij kan lopen.
Cortes_ schreef:Waarschijnlijk is hij ook geslagen, geschopt, en gezweetp. Hij is wel echt mishandeld. Maar het gewicht op zijn rug maakt hem zo druk. Ik heb net een paard keer geprobeert dat iemand er op gaat zitten en helemaal niks gaat doen, en dan ging ik er mee lopen. Na een hele tijd lopen ontspant hij dan een beetje. Maar hem hoef je niet echt been te geven, je kunt hem zo naar voren rijden met alleen je zit. Hij wil eigenlijk zo hard als hij kan lopen.
. Het kan ook zijn dat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe thuis, sommige paarden doen hier echt wat langer over dan een maandje. Grondwerk zal jullie wsg ook vooruithelpen, zo leer je hem beter kennen en hij jou. En jullie krijgen vertrouwen in elkaar. Als je echt zeker weet dat hij mishandeld is geweest, haal je hier het best iemand bij met ervaring en waarin jij vertrouwen hebt. Dat kan je echt niet alleen oplossen.