Nou hier de dressuurfoto's! Ik weet het soms zit ik te ver naar achter,maar ik ben daaraan aan het werken! Soms loopt ze te diep,maar daar werken we aan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simba_ schreef:Hoi !
Je moet leren onafhankelijk te zitten, je hebt het vast zelf al gezien op de foto : dat je je paard gebruikt om in evenwicht te zitten als je zonder beugels rijdt. Je zit daar erg achterover.
Tip : Vraag iemand om je paard te longeren als jij er zonder beugels én zonder teugels op zit. Dan leer je onafhankelijk zitten.
maar daar kan je aan werken voorderest netjes hoor
natas_joy schreef:heey leuk paard heb je hoor!
alleen over het zittenmaar daar kan je aan werken voorderest netjes hoor
Ilona_D schreef:Vindt het er verder goed uitzien, lekker ontspannen. tja de zit is en blijft soms moeilijk vooral als de fries ook wat hoog opgooid in draf.gewoon goed blijven oefenen.
Verder vindt ik Anne wel erg lief uit er ogen kijken

xAmigo schreef:Ik vind dat je er netjes op zit hoor! Er zou nog iets meer knik in je armen mogen, en je handen kun je wat meer rechtop houden, zegmaar wat meer zelf dragen.
Blijf goed aan de aanleuning werken, vooral op foto 3 zie je dat hij te diep gaat en volgens mij gaat hangen. Op de andere foto's lijkt het een beetje alsof hij het bit niet helemaal aanneemt, maar dat is een beetje moeilijk te zien van achter een beeldscherm. Als hij omhoog komt eerst met je benen van achter naar voren rijden, en van voren weerstand bieden met je hand. Denk erom dat als hij ontspannen en wat ronder gaat lopen dat je zelf ook direct ontspant.
Leuk paardje, veel plezier met hem!

ook over de handen en armen komen me bekend voor, maar je bent op de goede weg. En dat is het belangrijkste toch?
Oefenen he
bedankt voor je reactie

Havanna__ schreef:Ik vind het er heel erg oké uitzien
En over dat te diep lopen: Je kan volgens mij beter een paard hebben dat te diep loopt, dan eentje die totaal gespannen loopt.
Jullie zijn een leuke combi