Falco@springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisaxFalco

Falco@springwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 22:53

Gisteren terug met falco gaan rijden naar de manege. We zijn de laatste tijd bezig met springen. We doen het rustig aan. Beginnen met grondbalk enz.
Ik ondervind dat falco dit erg graag doet! Kwam trainer van meisje me ook zeggen.
Dus zijn ik en falco bezig met het springen.
Hier dus wat foto's. De kwaliteit is minder door defect aan camera.

Nieuw setje schowen:d
Afbeelding
Afbeelding

Drafje (slechte foto)
Afbeelding

aanloop naar hindernis (zit erg naar voren)
Afbeelding

Sprong
Afbeelding

Even foto tussendoor;)
Afbeelding

Zijn deken showen
Afbeelding

We hebben tot de 80cm gesprongen.
IK wil graag opbouwende kritiek. Heb ik ook wel nodig:d

Samanthaa_

Re: Falco@springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:01

De foto zijn niet erg duidelijk .. enigste comment wat ik kan bedenken is probeer minder ver naar voren te duiken .. ZOals bij foto 3 Lachen Of lig dit aan de foto ?? Clown

LisaxFalco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 23:04

VOlgens mij zit ik recht:d Weet het zelf niet goed :d zal moeten mijn camera dringend laten nakijken:d

madeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:07

Foto's zijn haast niet duidelijk genoeg om commentaar te geven.
Ik zie wel op 4e foto, dat je voor de sprong mag blijven zitten Knipoog .
Als hij deze sprong geweigerd had, lag je waarschijnlijk zonder paard aan de andere kant van de hindernis.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 16:05

leuke foto's. Gister al wat commentaar gegeven. Ik vind het er al beter uitzien dan in het begin, toch op de foto's. Hij loopt toch niet meer op elke foto met zn hoofd helemaal omhoog. Voor de sprong wachten en achteruit gaan zitten. Laat hem wachten tot hij mag afzetten. Nu heb ik een beetje de indruk dat je hem zelf laat bepalen wat of hoe. Op de derde foto mag hij actiever draven, zodat hij langsachter zn achterbeentje verder naar voor zet. Daarom belangrijk om veel overgangen te rijden tot je hem echt wakker hebt. Net als bij die ene oefening die ik je eens heb laten doen. Hij moet onmiddelijk op je been reageren, zowiezo komt zn beentje dan mooi onder en is hij lekker actief. Oefen verder nog veel met naar beneden rijden. Hij kan het makkelijk, zo kun je aan die onderhals gaan werken/wegwerken. Maar ik denk dat jullie goed bezig zijn.