Correctheid van de oefeningen: 7
Ruiter/paard verhouding: 8
De andere verzorgster had net 1 puntje minder dan mij! Toen daarna gingen we springen! Anne had nog nooit gesprongen,dus het was de vraag wat ze deed. Ze was zelfs bang van de balk die op de grond lag Toen paar keer erover gestapt,toen erover gedraaft.Toen maar de balk op de emmers gelecht.De eerste keer liep ze er gewoon overheen,ze had iets van 3x erlangs gelopen.Verder niet echt gesprongen,want ze liet dr achterbenen niet omhoog gaan. Toen pauze gehad,lekker uitstappen even.Daarna behendigheid! Over het plastic lopen,tja eng op het begin.Daarna zakje met zand in emmer proberen te gooien je had 3 kansen.Nou jammer helaas,ik had hem er niet ingegooid.Naar de volgende,rondje om de paraplu.Geefde ze weinig om,daarna hoefijzer gooien.Ook niet raak helaas. Dan over de balk,dan afstappen en dan over de finish rennen Daarna nog een barrelrace gehad,je mocht: stappen,draven&galopperen. Anne had bij mij in galop 2x gebokt. Ik had 41 seconden En daarna weer lekker uitstappen.Helaas heb ik geen filmpjes/foto's van het dressuurproefje,die krijg ik nog.
Springen:

Behendigheid:

Barrelrace: