Jethafa schreef:Leuke pony hoor! En je bent inderdaad enorm vooruit gegaan. Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik vind dit namelijk een hele leuke combi zo, maar ik vind mijzelf daar altijd te lang voor, ook al ben ik 1.70 en met korte benen. Ik ben benieuwd hoe groot jullie zijn!
Succes met hem! Ga vooral zo door!
Bedankt! 
Ik ben 1.77 groot en Eva is ongeveer 1.38 (niet nauwkeurig gemeten maar we kwamen daar ergens op uit) Ik sta er ook eigenlijk versteld van dat ik er nog op pas maar mijn beugels zitten gewoon op een normale maat die voor mij lekker zitten en zouden nog wel 1 of 2 korter kunnen in principe. Ze is natuurlijk ook wat breder gebouwd want een smalle pony van 1.38 zou al een heel ander zicht zijn.
Als je in mijn profiel kijkt zie je haar in zomervacht, dan lijkt ze ook al wat groter. 
MonicaG schreef:Wow, wat ben je vooruit gegaan! Super hoor, echt heerlijk die foto's, lekker ontspannen en wat zijn jullie een supercombi.. Prettig om naar te kijken!

Nog veel plezier met je mooie ijslander

Harstikke bedankt! 
Valentijn schreef:Het zag er echt super netjes uit, sommige momenten iets minder, maar het ging echt al stukken beter dan vorige keer!
Die ene foto blijft gaaf!
Jammer dat mijn camera niet helemaal meewerkte bij de hoofdfoto's, maar volgende keer beter

!
Je dekje staat echt leuk en je hoofdstel vind ik echt supergaaf

Nog een keertje, bedankt voor de foto's!
Ja klopt, over een tijdje maar weer foto's maken he! 
Nadia_Mocca schreef:Zo Kimmy; dat is een hele verbetering zeg

Eva loopt echt super zeg! Commentaar heb je zelf al gegeven, erg prettig om naar te kijken hoor

Bedankt Nadia! 
_Eveline schreef:Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Ga zo door!

Ze lijkt wel gegroeid als je der nu met de foto's van vorige winter vergelijkt.

Maar wat een nek zit erop zeg.

Ja!! Die nek!
Gaaf he?!
Bedankt! 
__Marloes schreef:Oee! Ziet er mooi uit zeg! Zeker vergeleken met vorig jaar!
Dankje Marloes!
Imitador schreef:Super! Wat een vooruitgang, ik vind het er heel goed uitzien! Volgens mij heb je een hele zachte hand, het ziet er heel gemakkelijk uit.
Bedankt! 
Er is ook veel wat oefening geweest voor dat het zo was hoor. 
Ikkuh_Rolien schreef:Ziet er super mooi uit !
Ook een enorm leuke pony !
Bedankt! 
Marigold schreef:wauw, wat een prachtige pony!
en je bent écht vooruit gegaan zeg, vergeleken met de foto's van vorig jaar!
Dankje!
Anoniem schreef:ziet er goed uit erg netjes en veel vooruitgang. (ben trouwens jaloers dat jij wel kan rijden. is jou bak niet bevroren ? :/ )
Dankje! Nee, onze bak was vanmiddag goed te doen en de bovenste zandlaag was gewoon helemaal los, het was alweer flink aan het dooien gelukkig! 
_Kelly schreef:WAAAAAAAAUW KIMMES!
ziet er serieus supergoed uit
anky met bojeanke moet gaan opassen
xxxx
Hahahaha! 
Dankje Kelles! 
Maantjj schreef:Aaah wat een schatje met zn dikke wintervacht

Ziet er echt netjes uit, maar niet stiekem naar beneden kijken hea:P
Je ziet echt veel vooruitgang sinds vorige winter!!
-××-
Nee, ga er echt opletten! 
Bedankt!
Pollux schreef:Ziet er heel fijn uit, complimenten!
GinnyBanshee schreef:wat een leuke pony

ziet er goed uit
Annepoes schreef:hartstikke leuk!
allemaal bedankt! 
Raggel schreef:wat een lekkere bollie wollie..
Vind het ook echt een heel mooi beeld geven.
Succes verder!
Dankje! 
supertammy schreef:Wat een geweldige pony om te zien! Dat koppie en die kleur!
Hewt rijden ziet er ook echt netjes uit! Lekker ontspannen. Veel succes verder met haar!
Wat een complimenten!
Bedankt hoor.
milo schreef:oooh wat een beertje! wat een knappert zeg! rijden ziet er goed uit. let op dat je je benen niet optrekt maar lang houdt. heb ik ook last van hoor, heb je als je pony's rijdt vaak

je pony loopt er lekker bij, leuk om een ijslander eens dressuurmatig te zien.
Ja klopt, ik ga er extra opletten! 
Bedankt!
_Roosmarijn_ schreef:Leuke IJslanders zeg!

Ziet er goed uit, vooral als je het vergelijk met hoe het was, hele vooruitgang!
Bedankt.
scapa schreef:ooh wat een prutske, ziet er zo'n schattig ding uit
je hebt ze mooi lopen!
Ja, ze is ook onwijs lief!
Dankje!