Deze zomer ben ik een maandje op stage geweest in Nederland ( manege Elburg), spijtig genoeg kon Beau toen niet mee (geen chip en mijn zusje was niet akkoord). Deze foto's zijn van de eerste keer dat ik er weer op reed toen ik terug was, dus het was weer even wennen. In Nederland had ik een nieuw hoofdstel en een nieuw dekje gekocht, dus dat moest getest
Beau is een draver en heeft het nog heel moeilijk met de dressuur, hij gaat gelukkig steeds beter, alleen op de wedstrijden laat hij me nog even in de steek
Voor zover ik me herinner was hij de dag dat deze foto's genomen zijn trouwens ook behoorlijk dwars, lag er misschien vooral aan dat ik wel wat had bijgeleerd in Nederland en hij dus wat aan onze nieuwe stijl moest wennen
enough talking, hier de foto's

lekkere stap
kantelt misschien net iets, maar ik zie dat ik ook net wat aan het friemelen ben met mn handen 
er niet helemaal door, ik doe een wanhopige poging ontspanning te zoeken

zie toch wat teveel druk op die binnenteugel? Waarschijnlijk ook wel omdat ik net ontdekt had dat ik met veel te lange teugels reed vroeger en nu dus geleerd had meer contact te houden vooraan. *maakt een klein vreugdedansje dat die tenen eindelijk een beetje luisteren*

ook hier er nog niet helemaal door, wel leuke draf en let op mijn glimlach

lekker aan het werk achteraan

neusje nu wel op de loodlijn, maar wat meer spanning en ik moet mn handen eens weer wat meer gaan dragen

mag wat actiever achter, maar wel lekker los vanvoor

even actief maken in de bocht, gaat ie lekker ruim
galop gaat nog niet heel goed en dat is lichtjes uitgedrukt
ik moet hem meer op zijn eigen benen laten lopen, maar dan komt er natuurlijk alleen maar draf uit. het is allemaal wat zoeken, maar we komen er wel
even een impressie 

ik moet zelf ook nog wat rustiger gaan zitten, het is gewoon heel moeilijk aangezien hij het echt niet goed verdraagt als ik ga zitten, doorzitten is ook nog een grooooot probleem
en dan even over de rug laten uitdraven, iets wat eindelijk begint te lukken

hij loopt echt heerlijk hier, ik ga er alleen heel debiel bij zitten

en klaar!
commentaar is meer dan welkom, we moeten echt nog veel werken, maar vind hem toch al heel wat vooruitgegaan ( zie mijn profiel
)
(lijkt me redelijk duidelijk aan het weer/kleding enzo