dus daarvan hier een Paard foto's (dit Topic is gemaakt met haar toestemming)
ik ben trouwens niet goed in het verkleinen van foto's
de foto's staan niet op volgorde
Mandy & Apache

Het zijn niet veel foto's maar wel wat

Groetjess:D
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de foto's staan niet op volgorde

mAnDyXX schreef:Ik zou even wat meer foto's neer zetten! maar de bak was niet bevroren over op de hoefslag dat was gewoon mul zand daarom heb ik maar even in de bak gereden voor deze foto's daarna lekker naar buiten veel gestapt
Dorientjee schreef:mAnDyXX schreef:Ik zou even wat meer foto's neer zetten! maar de bak was niet bevroren over op de hoefslag dat was gewoon mul zand daarom heb ik maar even in de bak gereden voor deze foto's daarna lekker naar buiten veel gestapt
Ja meer fotos! Je mag er namelijk 15 neerzetten! Goed zo dat je daarna naar buiten bent gegaan. Doe ik nou ook, alles is te nat of te hard...

Piietjuh schreef:leuke pony.
ook al zoon beertje geworden??
lijkt het nou zo of komt je linkerpeesje op de grond?
mAnDyXX schreef:Lijkt denk ik zo want toen ik ze af deed zaten ze nog gewoon goed! bedankt veder voor de reactie.
Het is zeker een lekker beertje hij heeft wel een deken op allen zijn hals is dan niet bedekt!
Ik ben verliefd op je dekje!!!
Gaat het ook nog goed met het vd?
Maar wajoooo mooie laarzen!mAnDyXX schreef:Vd doe ik eigelijk nu niet meer omdat hij te gek is op eten en dus gaat hij alleen maar iets doen voor eten. Klikkers helpen dus ook niet dat had ik ook al geprobeert maar daar wordt hij dan bang van. Dus dacht ik zo van nauw dan stop ik ermee.