ziggygirl2 schreef:wat een mooi paard zegg!!

idd een mooie combi!! veel succes er mee!!

dank je wel 
Ziezo_X schreef:Hij is vet groot?^^ ofniet? Prachtig paard ook!
dank je wel
en ja hij is redelijk groot ( ik heb hem nooit opgemeten hoor) maar ik denk dat hij richting de 1.70m gaat 
ik ben zelf 1.65m 
GinnyBanshee schreef:die gangen! zo

ik vind dat je heel trots zit op hem, leuk om naar te kijken, maar ik heb het zelfde vraag als in je andere topic

dank je wel ginny
en ja ik zit idd trots op hem
en voor antwoord op je vraag: zie mijn andere topic 
TessB schreef:Wat een leuke paarden heb je om te rijden

! Probeer inderdaad zijn neusje er iets meer uit te rijden, maar het kan natuurlijk ook een moment opname zijn dat je hem er hier even iets meer doorheen pakt, daarvoor is het natuurlijk ook trainen

. Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met jullie wedstrijddebuut

dank je wel 
en deze foto's zijn gemaakt dat ik er nog niet zo heel lang op zat
dit paard is in het begin heel strak en vandaar dat ik hem dus wat meer doorvraag
dingetje schreef:Leuk dier heb je onder je kont.
Ik vind ook dat je meer naar voren kunt rijden. Hij kruipt idd achter de loodlijn. Je handen zijn idd ook al genoemd....
Op een paar foto's vind ik je wel voorovergebogen zitten. Dat is nog wel een puntje.
Succes op de wedstrijden!!!
dank je wel
enne ik kan keurig netjes rechtop zitten hoor 
alleen ja soms heb je ff van die momenten dat je er even niet aan denkt 
Jibbel schreef:Mooi paard!
Over de loodlijn en je handen is al gezegd!
dank je wel 
_Sammie_ schreef:Volgens mij laat je gewoon niet los aan de voorkant, vandaar dat hij zo kort wordt in zijn nek en kruipt hij achter de loodlijn... Probeer daar op te letten.
ik laat 100% zeker weten los hoor van voor 
als ik dat niet doe bij hem begint hij enorm te flippen
Zofy schreef:Waar haal jij al die leuke paardjes vandaan?
Rijd je een beetje op de binnenhand? Bij de meeste foto's heb ik het gevoel dat je wat strenger bent met je binnenhand.
Verder erg leuk paard en succes alvast met wedstrijd!
zal je even vertellen waar ik deze leuke paardjes vandaan heb 
tica ( mijn eigen paardje) heb ik 11 jaar geleden hier in ede gekocht op een westernstal
en ja dit paard is mij aangeboden door mijn instructrise (maar moet er wel bij zeggen dat ik daar gewoon enorm veel geluk mee heb hoor)
en nee ik rij niet met mn binnenhand maar met mn buitenhand
binnenhand lijkt misschien strenger maar dat is niet het geval 
Martine_m schreef:Hey anous!
Dacht dat je geen foto's had

Het ziet er weer netjes uit! Jullie worden steeds meer een team! Echt heeeel erg veel suc6 op je eerste wedstrijden, maar dat komt vast wel goed

dank je wel martine
en ja we worden idd steeds meer een team
(gelukkig wel haha)
enne deze foto's zijn gister gemaakt 
xAmigo schreef:M.i. mag hij iets langer worden in de hals, en kruipt hij iets achter de loodlijn. Verder niks op aan te merken hoor! Lijkt me een paardje met super gangen! Veel succes met wedstrijden!
Foto 5 en 8 
dank je wel
en ja hij heeft echt super gangen