En hij is groooot vergeleken met mijn eigen Kevin
.Zijn baasjes rijden bijna alleen buiten met hem(vooral met mijn moeder en Kevin
).Hij wordt dressuurmatig dus weinig gereden, maar, het gaat nog helemaal zo slecht nog niet
.In het begin is hij heul stijf, en dan echt heel stijf, dus geef ik hem altijd lekker de tijd om los te komen, heb hier geen foto's van, want dat is helemaal niet interessant
.Meestal begint hij na een kwartiertje al best lekker te lopen, en rijdt ik zo'n half uurtje ongeveer in totaal.
Hij is op het moment nog errug slecht aan het been, vandaar dat mijn spoortje er op sommige foto's te ver in zit, dat is niet goed, weet ik, wist niet dat het zo erg was, ga erop letten.
Ohja, ik zit op veel foto's een beetje krom, mijn moeder kwam er halverwege het foto's maken mee dat ik krom zat, daarna erop gelet, had het namelijk helemaal niet door
.Ohja, heb toestemming om ze te plaatsen
.
Tadaa, dat issie dan
.Hij heeft trouwens meegelopen op manege Snorrewind in Markelo, misschien dat sommige mensen hem wel kennen
.
Nog steeds wat stijf.

al iets losser, en ik moet RECHTZITTEN
.
op de voorhand?? welnee joh
.(vind ik trouwens voor ons nu nog even niet zo erg belangrijk
)
Kijk, hier willen we naartoe (RECHTZITTEN).

even lekker stappen tussendoor, zakt er lekker in met zijn hoofdje

iets spanning in zijn hals, verder wel leuke foto.

En de galop is nog niet helemaal regelbaar zoals ik het wil
.Heb mijn handen hier ook iets hoger, hij gooit soms zijn kop tussen de benen en de kont iets omhoog
.Zo kan ik hem onder controle houden
.
al iets betere galopfoto, wel op mijn kont blijven zitten
.(in galop is hij idd nog niet nageeflijk nee
)
Errug jammer van mijn spoortje, want verder netjes, foto is wel scheef genomen trouwens
.
Kijk, en hier doen we het voor, vind ik persoonlijk een hele nette foto
.Dit waren ze, dus, geef maar commentaar, we kunnen nog veel leren, en dat is ook zo leuk