Ik had 2 & 16 december een springwedstrijd met Vita. Je mocht beide keren 2 parcoursjes rijden (1 klassiek voor wp's en 1 progessief) die laatste heb ik steeds niet gedaan omdat het de eerste keer heel slecht ging en de 2e keer waren we gevallen en ging het verder heel goed, dus meer als beloning

Nou de eerste keer ging het dus heel slecht. Ze had nl. die nacht niet op stal gestaan, waardoor ze heel sloom was. De afspraak was dat ze wel op stal zou staan, maar dat waren de eigenaren vergeten. Dus moesten wij 's ochtens nog snel paard uit de wei halen enzo, dus heel gehaast. Dus waren we ook veel te laat
Met inspringen weigerde ze ook een paar keer, omdat ze gewoon helemaal geen zin had en bijna in slaap viel

Nou ja, ik weet niet meer hoeveel strafpunten ik had.. iets van 2 balken en 2 weigeringen en volgens mij ook nog tijdsoverschrijding..
Toen had ik het echt even gehad met springen.. Ze was ook heel sterk en galopeerde opsich heel snel, en dan als er een hindernis aankwam heel erg afremmen en echt een noodsprong, en steeds in de overkruisde galop landen. Nouja in ieder geval niet uitgebeld.
Toen had ik het echt even gehad met springen.. Gister ging het gelukkig veel beter
Ze had op stal gestaan, en ze was heel 'wakker' zullen we maar zeggen
Ze luisterde perfect en ze sprong heel fijn met inrijden. De wedstrijd op zich ging ook heel goed
ze galloppeerde lekker door en luisterde ook heel goed. Helaas een weigering op de dubbel, maar we kwamen gewoon echt niet uit. Maar de laatste hindernis ging het een beetje mis. Ze kwam wel gewoon goed uit en we landden ook gewoon. Ik weet niet meer hoe het ging maar in eens lagen we allebei op de grond. ( Gelukkig wel net na de finish)Vita heeft er verder niks aan overgehouden, behalve dan een heel vies zadel en dekje en een klein schaafwondje aan haar neus.
maar niets ernstigs
.Ik heb nogal last van mijn schouder en gelijk daarna had ik heel erg hoofdpijn, maar ook verder nix
.Maar we hebben er dus weer een winstpunt bij
ik was/ben echt trots op haar 
ohja ik heb zaterdag nieuwe leren laarzen gekregen voor men verjaardag
en omdat mijn oude kapot zijn moest ik gelijk daarin rijden, zonder ze ingelopen te hebben. Maar geen spijt van, want ze zitten als een huis 
Nou de foto's: (bedankt tess (xtessa) trouwens voor de foto's
)Ohja ik weet dat mijn benen echt verschikkelijk zijn..
ik probeer er echt op te letten, maar het wil niet echt lukken. 
Van 2 december:

En een balk: door 2 image

Dit was een van de weinige sprongen waar we goed uitkwamen en dat zie je ook gelijk

En nog een balk:

Van Gisteren:

Nog even over mijn voeten, ik weet dat ik dus mijn tenen naar binnen doen. En voor de mensen die denken dat ik haar heel erg prik ofso: ik heb echt minibolletjes als sporen voor het springen. En ze heeft zon dikke wintervacht dat ze daar bijna nix van voelt

Laat je nog even een berichtje achter?
Groetjes Simone
hahaha ik bekijk die foto's dacht heee dat is roden hahaha