Missy is een 8-jarige tuigermerrie, die sinds een paar maanden wat eh.. 'streken' heeft. Nouja, streken niet, maar ze kan het inééns in haar bol krijgen, en dan neemt ze de benen. Écht de benen, want jeumig wat kan díé vertrekken zeg!
Even voor de duidelijkheid, dat Missy pijn heeft is eigenlijk wel uitgesloten. Er is twee keer een tandarts geweest, ostheopaat, zadelmakers, dierenarts en zelfs een healer, maar ze heeft gewoon nergens last van. Ze kan alleen slecht tegen weinig geduld en als ze iets in haar hoofd heeft gebéúrt het ook zoals ze het in haar hoofd heeft. En helaas is dat heel vaak hard zonder los te laten in d'r hals
Nougoed, ik rijd Missje nu dus 3x in de week, vind d'r echt een superleuk paard, en vind het ook echt onwijs lief van Ginny dat ik met d'r mag rijden! Moet alleen op mezelf letten dat ik niet gefrustreerd wordt, haha, want dat vind ze dus niet leuk, en dan kan ik het al helemaal vergeten dat er iets gaat gebeuren.
(instappen zijn geen foto's van, maar dat hebben we wel gedaan, in de warme binnenbak
)

En híér loopt ze dus fijn.. Want op sommige foto's ziet het er misschien niet zo héél slecht uit, maar ze laat gewoon echt níét los.

En als je dit ziet, zou je toch denken: "Als ze zó loopt met een losse teugel, waarom rij je d'r dan niet de hele tijd met losse teugel?"

Dit is dus de reden
Een half rondje later vlogen we zo hard de bak door, dat ik bang was dat ze recht over de bakrand zou springen..

Galopje.. Ik weet dat m'n handen hier niet heel erg netjes zijn, en dat mijn zit en mijn handen elkaar een beetje tegenspreken, maar even om te laten zien dat Missy niet wegrent omdat ze pijn heeft, maar gewoon omdat ze dat.. leuk vind?

Toen ging Ginny zelf nog even, en zoals ik al zei ging dat dan wél weer goed.. (en da's dan al helemáál frustrerend
)
(Straks maakt ze zelf een topic, met foto's van Banshee en Missy, linkje komt hier straks)
Vind het wel heel fijn dat d'r foto's van zijn, want ik zie dus dat mijn handen echt veel 'vaster' zijn dan ik zelf het idee heb, weet ik weer waar ik aan moet werken
Dat mijn holle-rug-houding echt baggerslecht is wist ik al, heb het na 16 jaar ook opgegeven om dat ding recht te krijgen, haha, al is t natuurlijk geen excuus voor het voorover hangen
Commentaar en tips? Groag!
En het commentaar geef je idd zelf al.
En ooit... gaat ze gewoon weer net zo braaf lopen als dat ze een paar maanden terug deed
Ze is gewoon heel lief, echt niet gemeen.