wat rijfoto's/wat vinden jullie v/h hoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:56

Leuke foto's Germie, alleen ben ik bang dat ook ik het hoofdstel niet echt mooi vind,.... Ach, zolang jij het maar wel mooi vind, jij bent tenslotte degene die er mee rijdt (en het schoon moet houden Haha! ).

Ik ben ook wel benieuwd welk bloed je paard is. Hij ziet er i.i.g. goed gezond uit (vachtje e.d.)!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:56

totaal mijn smaak niet dat hoofdstel
heb hem al es zien hangen in de winkel

het paard is trouwens wel mijn smaak Lachen
leuk dier wat is het voor een?

germie

Berichten: 25982
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 17:10

Celano, ik weet niet wat je doet. En als je nu op zo'n plaatje gaat staan, dan eigenschappen, dan knippen en plakken?
Anders weet ik het echt niet.

HEt paard is een nogal grote, bijna 1.80 (net zo groot als ik dus). Afstamming is Bernstein X (grr, ik kom er niet op, een Z) X Alme
Springbloed dus, alleen helaas is het paard nogal het weigeren aangeleerd, oftewel elke vreemde hindernis wordt geweigerd. De tweede keer gaat het paard aarzelend en de derde keer is ze enthousiast. Ik rij er net een week of 6 op. HIervoor heeft ze een jaar stigestaan, daarvoor heeft iemand 5 jaar met slof gereden en het paard dus onzeker gemaakt met springen. Het paard is namelijk wel eens op de staanders gestuurd, werd slingerend aangedreden en voor weigerne werd ze niet gecorrigeerd. De eerste paar weken kon ik het paard er niet doorkrijgen, maar nu geeft ze toch na. Super paardje dus Haha! De dressuur gaat dus thuis wel goed (op wedstrijden weet ik niet)
Die onzekerheid met springen heb ik er nog niet uit. Dat moet met oefenen, oefenen en nog eens oefenen. HEt paard is dus ook nog eens kijkerig en dat samen met onzekerheid is niet in 2 weekjes opgelost.

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 17:13

ik vind dat het hoofdstel erg mooi past bij het paardje!!!!dus mense tis is wa anders dan altijd da saaie bruin of zwart:)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132093
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:15

Mooie foto's !
Zo te zien heeft het paard ook een mooie springtechniek, daar horen we vast nog wel wat van !
Het hoofdstel is absoluut niet m'n smaak, maar als jij er blij mee bent: prima toch ?
Smaken verschillen, en da's maar goed ook anders zou het allemaal wel erg saai worden.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:42

Ik vindhet hoofdstel ook niet mooi maar smaken verschillen. Verder wel leuke foto's hoor. Waar is dit?

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:43

Ik vind het ook idd ontzettend lelijk super sorry maar het moest er ff uit!

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:36

ik vind het wel mooi maar het zou nog mooier zijn als je ook een grijs zadel had.........

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:35

ik vind het hoofdstel wel leuk. ik dacht eerst dat ie rose zou zijn. Knipoog de springfoto is leuk ook.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 00:45

Ik ben ook niet zo gek van het hoofdstel. Heb steeds het gevoel dat hij gebleekt is ofzo.. sorry. Ik kan er nog niet aan wennen. Heb ook geen idee of het echt 'in' wordt en of het dan 'in' gaat blijven...
Ik zie de laatste tijd ook wat gele en blauwe hoofdstellen... Heb ook een chemisch zadeltje gezien: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=87207&highlight=chemisch

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 00:57

Ik vind het hoofdstel leuk! Inderdaad zou een grijs dekje erbij mooier staan, maar ach. Ook heel erg leuk paardje!

flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 01:09

Nee, niet echt mijn smaak Heb 'm al eens eerder gezien in real life en vind het eigenlijk maar niks. Ben nog van de oude stempel dat ik vind dat zadels en hoofdstellen 'gewoon' zwart behoren te zijn Haha! Maar goed, ieder zijn eigen smaak en ach die verkopers moeten toch ook af van die dingen? Haha! Knipoog

germie

Berichten: 25982
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 08:34

flettie schreef:
Maar goed, ieder zijn eigen smaak en ach die verkopers moeten toch ook af van die dingen? Haha! Knipoog


haha, maar goed, de prijs viel inderdaad mee Haha!
Het is een nepkieffer (Kieffer heeft ong. dezelfde in dezelfe kleur) en dus goedkoper Haha!
INderdaad is het schoonhouden lastig, het is van geruwd leer, dus even oppoetsen gaat ook niet. Tja, misschien was het wel een hele domme aankoop, maar dat weet ik nog niet.
Ik ga eerst met rijden het weigeren eruit proberen te krijgen (wordt nog erg lastig) Ik zie mijzelf ook nog niet in het parcours rijden met deze

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:31

kkan em niet zien..ggrrrr

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:52

Dat paard lijkt op de foto geen 1,80, maar veel kleiner. Hij is iig wel stoer.

Ik vind het hoofdstel eigenlijk erg lelijk, maar dat is mijn meing.

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:38

het staat wel heel chique op je bruine paard! alleen jammer dat er (nog) geen grijze zadels bestaan! Ik denk dat het in combinatie met gijze bandages en zadeldek ook wel heel mooi is.
Ik zou het hoofdstel zelf niet kopen, ik houd het gewoon maar bij zwart, maar jouw paard staat het heel mooi

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:50

Ik hou wel van iets aparts! Mooi dat hoofdstel dus, waar heb je dat zo gekocht? Ik wilde heel graag een blauw hoofdstel, nergens te krijgen, ja wel in nylon. Ik naar de schoenmakers geweest verf gekocht en voila, blauw hoofdstel in mekaar geflanst. Is nog erg mooi geworden ook.

germie

Berichten: 25982
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 16:30

OP marktplaats staat voor 65euro een blauwe Haha!
Afbeelding

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:26

flettie schreef:
Ben nog van de oude stempel dat ik vind dat zadels en hoofdstellen 'gewoon' zwart behoren te zijn Haha!


De echte 'oude stempel' is nog altijd bruin Haha!

Het is wel apart zo'n grijs hoofdstel, weer eens wat anders. Mijn smaak is het niet, origineel is het wel!

maxie

Berichten: 2214
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:29

ik vind het hoofdstel wel mooi alleen zou het zelf niet kopen

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:41

Leuk paardje joh, hij lijkt erg op mijn paard is ook van bernstein.wat wel grappig is dat je zegt dat dit paard kijkerig is en onzeker, dat is mijn paard namelijk ook...misschien is het toeval, dat weet ik niet, maar ze lijken echt op elkaar

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:57

Magreet: bruin rules *LOL*

Ik vind het grijze hoofdstel ook afgrijselijk...maar je hebt het dier wel leuk aan het lopen! Kwijl

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:14

Uhm grijze zadels bestaan wel... Ik heb een blauw besteld.... Niet het dressuur of spring model zo als wij kennen, maar een portugees zadel. Zwart met blauw!! Zit heerlijk! En is super super super mooi!

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:22

opzich best leuk.. alleen op de foto's lijkt het net of het een vies zwart hoofdstel is..
maar verder vind ik het niet echt bepaald lelijk

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:28

Nou ben ik zeker een uitzondering, maar ik vind het een gaaf hoofdstel Knipoog
Een grijs dekje/zadel zou het nog wel leuker maken..
Leuk hoofdstel met leuk paard!