stefluffmel schreef:omdat sommige mensne denken dta ik geen les heb nou ik heb wel les en me instrectrice heeft juist gezecht dat ik de slof moest gebruiken omdat ze zo sterk word en ik ben al 3 jaar bezig zonder hulpmiddel zonder enige verbetering toen heb ik een pessoa teugel aangschaft maar dat werkte ook niet ik had er geen voordeel mee met rijden.
ik weet dat ik ene holle rug heb en dat het slecht voor me rug is maar ik krijg hem niet recht.
hoe ik naar de L2 ben gekomen : ging eigelijk heel simpel werd altijd 1ste of 2de en soms 3de en ging bijna altijd met 2 winstpunten naar huis soms 3, ze loopt wel nagevelijk maar op ontspannig dus als ik druk op de teugels doe gata ze met haar hoofd omhoog dus dt deed ze in de L1 naturlijk ook met wijken maar het wijken zelf ging gewoon heel mooi dus daar haalde ik niet echt lagen cijfers voor het was alleen de middendraf waar ik 4 a 5en voor haalde en ik heb nu ook al 7 winstpunten in de L2 maar ik kan in de L2 nooit zeggen ohh wta heb ik een goed proefje gereden want ze gatat met wijken met haar hoofd omhoog met middendraf en met achteruit en met halt houden nou dan haal je ook geen goede punten.
er hebben ook 2 instrectrices op me paarde gereden 1 had een paard die ze hele leven langs de weg stond tot zij hem kocht naar de Z1 gelopen toen werd hij te oud en die anderen instrectrice heeft ook al ene paard naar de Z gereden maar bij die 1ste instrectrice ging ze steigeren omdat ze druk op de teugels kreeg en niet omhoog mocht en hun hadden allebiij best veel moeite met dit paard
de dikgedrukte stukken: Let alsjeblieft op je spelling! Ik erger me er echt héél erg aan.
In het onderstreepte stuk : Je spreekt je zelf érg tegen, je ging altijd naar huis met 1 wp. Maar soms ook met 3. (dat kan niet, het is of 3 of 1.)
Verder commentaar is gegeven, en ik vind het een mooie pony.