GinnyBanshee schreef:mooi hoor

jullie zijn ook een hele leuke combinatie

ik vind ook dat jou zit en houding beter is geworden, ziet er echt netjes uit
dank je wel ginny 
en ja ik vind dat partout en ik ook wel bij elkaar passen

Izzy19 schreef:Het ziet er wel goed uit hoor, de opmerkingen zijn daarnet al aangehaald (over de travers) en daar ben ik het mee eens, maar als je het begint te leren is het normaal dat je fouten maakt. Hopeliljk leer je hierdoor weer wat bij. Maar ik denk wel dat dat goed komt. Mooi paardje in elk geval. Lijkt van kleur en bouw een beetje op mijn paard, die ziet er ook zo uit als hij geschoren is

dank je wel
en ja ik ben het idd aan het leren dus foutjes zijn dan menselijk
was het maar waar dat alles in 1 keer goed ging dan was het allemaal een stuk makkelijker 
PolosportJ schreef:Ik vind trouwens dat je de opmerkingen goed oppakt! En foutjes dat maken we allemaal, dat hoort er ook bij! Het gaat erom of je er wat aan doet. Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat ik hem ook erg fijn in de houding vind voor de training! Mooi iets ronder en fijn over de rug! Dus Ga zo door!
nogmaals bedankt polo 
en uiteraard ga ik wat met de tips doen en ja het klopt idd dat hij erg fijn in de houding is
maar ik moet zeggen dat het niet het makkelijkste paard is om te rijden haha maar ja daar leer ik uiteraard wel weer een hoop van
Annemeik schreef:Probeer ook tijdens de travers je binnenbeen niet af te steken, als je die op de singel houd buigt hij beter om je binnenbeen en blijft het binnenachterbeen ook actief. En zoals al eerder gezegt is, niet te veel buigen in de hals.
Verder leuk paardje en je houding is erg goed verder!
dank je wel
en zal eraan denken (aan mijn binnenbeen)
Roosje_ schreef:Mooi paard heb je onder je kont

En die travers, je zit gewoon in de beginfase, dus kan je natuurlijk ook niet verwachten dat het meteen goed gaat.
Het begin is er iig
Je rijd B zo te zien, waarom dan alvast Travers oefenen?

Veel succes verder, jullie komen er wel!
dank je wel 
enne ik moet dit allemaal alvast leren van mijn instructrise (misschien denkt ze dat we straks heel hard gaan als we eenmaal gestart zijn
)
we zijn het momenteel aan mijn eigen paardje aan het leren en op dit paard leer ik het zelf wat makkelijker aan als dat ik het tegelijkertijd aan mn eigen paard moet leren 
maarre op welk niveau komt de travers dan ter sprake?
Beezietje schreef:Zeer mooi paard! Is die geschoren? Lijkt zo :p
Rare vraag misschien maar hoe komt het dat ie blind is?
dank je wel
en ja hij is geschoren 
enne om heel eerlijk te zijn durf ik niet te zeggen hoe het komt dat hij blind is
zolang als dat ik dit paard ken is hij al blind (aan 1 oog)
en ik heb eigenlijk nooit aan de eigenaren gevraagd hoe dit komt