Vaj is vrijdagavond mee geweest naar de oefendressuur en dat ging niet verkeerd. Hij vond de witte hekjes heel eng in het begin (dwars erlangs
) maar aan het einde van de proef kreeg ik hem toch overal redelijk rond.Al met al kwam ik nog niet voldoende toe aan echt rijden, maar dat komt wel. Hij heeft in ieder geval veel geleerd en dat was ook de bedoeling!
Ondertussen trainen we dus lekker door, na de beginperiode waarin we enorm aan elkaar moesten wennen gaat het nu elke keer weer wat beter en bouwen de paar fijne momenten zich uit tot minuten en zelfs al hele stukken.
Mijn broertje Kenneth had wel trek om mee te gaan naar Vajnic en zodoende heeft hij dus foto's gemaakt!

Hij is nog niet zo heel handig met het handmatig instellen van mijn spiegelreflex, vandaar de overbelichte foto's toen de zon ineens besloot te gaan schijnen.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Tussendoor even wat uitschuiven.
10.

11.

Mijn binnenhandje in de linkergalop is af en toe nog een probleem.

12.

Lekker uitdraven
13.

Vrolijke Vaj

14.

En hele knappe Vaj

Ik kan zelf goed merken dat we meer combinatie aan het worden zijn: hij reageert sneller op mijn been en ik kan mijn hulpen steeds kleiner gaan geven. Het wedstrijddebuut staat begin januari gepland.

jullie zijn wel erg snel met reageren. Al bedankt voor de leuke reacties.