via bokt ben ik met Kris in contact gekomen, en zij geeft mij nu dus les.. moet zeggen, over haar les was ik iig erg tevreden
!verder schaam ik me bijna voor de foto's
! had in het begin van de les al tegen Kris gezegd dat mijn houding bagger was, dus daar gaan we hard aan werken! maar schrik nu toch wel van mezelf (bij het zien van de foto's)!even ter verduidelijking, ik heb al ruim 2jaar geen les gehad (schaamt zich diep), op mijn 12e een jaartje profecioneel en verder les gehad van instructrices die totaal niet op mijn houding hebben gelet (en ik rijd nu 11jaar
)!Jetske is nu ruim een half jaar onder het zadel en heb haar zelf ingereden..
blijkbaar moest ik haar een stuk voorwaartser rijden dan dat ik deed, dus al met al heb ik hard gewerkt (en Jetske moest ook even wennen aan het nieuwe tempo
) en was ik kapot na een half uur les
!
ik denk dat Kris hier bedoeld dat ik mn handen hoger moet houden... en ik heb kapstok voetjes

en die handen zakken weer.. en die voeten

ja, ik krijg een hoop uitleg!

handjes Imke.. en die voetjes! en niet teveel die hand van de hals, subtiel naar binnen vragen!

en weer hetzelfde commentaar.. handen, voeten..

ik ben ERG geconsentreerd aan het kijken

en een drafje.. VOORWAARTSER! en die handen

dat ziet erg qua houding al beter uit.. nu nog iets verder die hakken naar beneden en de handen recht op!

handen recht op, tenen naar binnen!
en toen waren de batterijen leeg..
eigen commentaar:
(heb het vast nog niet laten merken..) mijn houding is een bagger zooi!
verder moet ze een stuk voorwaartser!
we gaan nu eerst werken aan mijn houding en het voorwaarste van Jets, dan komt het werkelijke dressuurmatig rijden vanzelf!
dan nog iets, ze is dik.. maar dat mag, want ze is drachtig
!verder commentaar graag, maar houd het wel vriendelijk! ik weet dat het op het moment niet goed is, daarom heb ik nu ook les
Groetjes Imke.
jullie zijn een leuke combi!