Ik heb al heel lang geen foto's meer op bokt gezet van Arim, mede omdat ik een eigen paard heb, en dus niet eigenlijk meer op hem rijd. Helaas staat die van me zelf met een peesblessure op stal en rijd ik Arim weer!! En nu voor langere tijd!! Arim en ik zijn vandaag voor het eerst naar een binnenmanege gegaan, en het viel me niet tegen. Ik heb een paar korte filmpjes van het rijden, en heb daar een paar stills van gemaakt die ik aan jullie wil laten zien.. Ik ben der best wel tevrede mee met het beeld. Hij loopt zonder hulpteugels, best ontspannen zijn rondje nu, al houd die op rechts nog erg vast. En hij kan zich goed beheersen, geen gekke schrikacties meer etc. En dat te bedenken, dat ik er in het verleden best vaak hem naast gelegen, en niet zonder hulpteugel te rijden was. Maar ja ze zeggen wel eens verstand komt met de jaren, en zo dus ook met Arim!!
Mijn punten:
grootste verbeter punt is een betere knik in mijn armen en als dat verbeterd, zullen mijn handen ook wel weer wat omhoog gaan, want die zijn nu ook erg laag!!
Arim mag zelf nog op sommige momenten wat ronder!!
Maar al met al ben ik tevrede, en laat ik jullie niet langer meer wachten!!
zo begonnen we vandaag:

Het bewijs dat we ook de andere kant zijn opgereden, hier zie je dat hij wat meer moeite heeft, en dus zijn hoofd wat meer omhoog brengt:

en mijn favo