Ik wil jullie mijn welsh sectie b showen.Haar naam is Dacing Didi H. Al roep ik haar altijd met Didi
Ik heb een *jaaroverzicht* gemaakt. We zijn nu net uit een dipje aant komen dus ben vriendelijk
Comentaar mag altijd. Daar leren we alleen maar van
Ik heb les van een internationale ruiter, dus daar graag geen opmerkingen over maar als je er van wakker ligt mag het natuurijk wel
Didi is 4 jaar en ik heb haar zelf ingereden.Op 09-09-2006 was haar eerste onderlingen wedstrijd. We gaan nu ook officieel starten, en zijn onze punten aan het halen, maar dat gaat moeizaam
tips daar voor mag zeker !Nou genoeg gepraat hier komen ze

1. Zo begon ik met haar

2. Zo was ze een beetje later, Ik schoeisel van niks

3. Toen ging ik al met haar naar de manege met rubberen laarzen

4. Ik begon met springen en zoals je ziet waren we allebei nog niet zo super goed

5. Een paar lessen verder ging het zo ( nee het is niet dezelfde dag maar heb een clubbodywarmer aan
)
6. Toen zagen we erzo uit

7.Hier gingen we al wat hoger

8.Dit was thuis oefene

9. Dit was diezelfde dag thuis

10. Dit was ook thuis op de wei.

11. Helaas zaten we dus nu in een dipje, Ze is lichamelijk onderzocht, en er is gekeken als ik soms iets fout deed maar dat is niet het geval, Ze zit waarschijnlijk gewoon te klieren.Gelukkig doet ze het nu niet meer.
Dit was het , Als je toch hier bent wil je dan reacties geven? Comentaar mag ook maar alleen nutig
Groetjes
ps: 

haha toevallig dat ik ook jill heet, 14 ben,blond ben en ook nog van paarden hou
haha succes nog met je pony!