Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan ging ze wel terug verder nadat ze deftig kon zien wat het. Dit is inderdaad niet wegschieten, maar ja vaak zullen we ook niet weten wat ze zagen of waarom ze er vandoor gaan.plotie schreef:En als je haar goed bezig houdt met oefeningen? Waarbij ze haar aandacht echt bij jou houdt? Schiet ze er dan ook nog vandoor?
Meestal zien paarden dingen die wij niet eens opmerken. op wandeling bleef mijn merrie inneens staan en wou niet vooruit. Ik zag niet wat er was, bleef effe wachter en zag in de verte een joggerdan ging ze wel terug verder nadat ze deftig kon zien wat het. Dit is inderdaad niet wegschieten, maar ja vaak zullen we ook niet weten wat ze zagen of waarom ze er vandoor gaan.
En als je haar goed bezig houdt met oefeningen? Waarbij ze haar aandacht echt bij jou houdt? Schiet ze er dan ook nog vandoor?
) heel netjes haar oefeningen lopen en dus met haar aandacht bij mij houdt, maar in een halve seconde wegschieten.
)