Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ChrissiejJ schreef:Nee ik heb er heel veel pijn van.. dat ook nog.. en aangezien het behoorlijk scheef staat zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen. Maar zo kan ik toch nooit recht op mijn paard zitten. Vandaag heb ik gelongeerd. Ze was zo hevig als iets, geen land mee te bezeilen. Nu vind ik dat niet zo erg voor een keer, maar met rijden zie ik het echt niet meer zitten. Les is vooral geen optie omdat mijn ouders het niet nodig vinden en eer dat ik bij de manege ben voor die privéles moet ik een half uur heen en een half uur terug. En ik mag niet alleen over de weg. Dus iedere week iemand meenemen gaat echt niet. Al vind ik zelf wel dat ik absoluut les met der nodig heb.
marimba schreef:misschien is een masseur laten komen bij je paard want pijn is verzet en dan worden alle spieren losgemaakt
). Ik zou dan een keer in de zoveel tijd gekraakt moeten worden zei hij toen. Ik voelde me ook echt goed na dat kraken haha. Maar het kan helaas niet meer. ChrissiejJ schreef:Maar het kan helaas niet meer