leuk vond dat ik even naar buiten ging. Het ging 5 minuten goed, toen bokte ze me dr af
. Maargoed, er zijn toch nog een aantal foto's uit gekomen
..

Gr. Nienke
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

.
maar mijn vraag ook: als je paard zo graag eens bokt, waarom rijd je dan zonder neusriem??
. Op zn grootst past die, alleen de neusriem niet. Dus die moet ik nog even erbij kopen. (ik heb hem nog maar een paar dagen)
. Had ik echt absoluut niet verwacht.
nog veel plezier met je knapperd!! kannie schreef:leuk beestje om te zien. zie alleen dat je moet oppassen in stap ivm telgang.
veel plezier met je nieuwe paardje
. leg es uit, ik dacht dat dat voor ijslanders was
. 
. Al zal het maar 5 cm schelen. Leuk als je een keertje komt kijken
. Kom binnenkort ook wel weer es de vooruitgang van jou en dash bewonderen
.
, als ik erop zit is het allemaal 100x moeizamer dan hoe het eruit ziet.
. Janne_BSGFM schreef:leuk beestjemaar mijn vraag ook: als je paard zo graag eens bokt, waarom rijd je dan zonder neusriem??
Leuke combi wel !!
piezze schreef:Janne_BSGFM schreef:leuk beestjemaar mijn vraag ook: als je paard zo graag eens bokt, waarom rijd je dan zonder neusriem??
Leuke combi wel !!
Even off topic, maar helpt een neusriem dan tegen bokken? Ik doe de neusriem vaak losjes dicht maar anderen zeggen vaak dat dit strak moet zitten.
VErder leuke combinatie, veel plezier met je nieuwe paard, loopt wel mooi vind ik.

eknein schreef:kannie schreef:leuk beestje om te zien. zie alleen dat je moet oppassen in stap ivm telgang.
veel plezier met je nieuwe paardje
telgang?. leg es uit, ik dacht dat dat voor ijslanders was
.
)
. Bedankt voor de informatie.