In februari is ze gekomen en was ze een half jaar niet onder het zadel geweest. We zijn het rustig gaan opbouwen.. Zo zijn we begonnen met rijden, alhoewel toen zat ik er net een maandje op :

Ik reed haar zo'n 2 a 3 keer per week en we boekte steeds meer vooruitgang. Ook lesde we 1x per week, dit was duidelijk te zien. Ze ging haar achterhand steeds meer gebruiken. Soms liep ze te diep en ver achter de loodlijn.

Soms had ze ook even geen zin om mee te werken en kregen we dit soort effecten..

Op dit soort momenten had ik niet veel meer te vertellen, waardoor er is besloten om haar met bijzet te gaan rijden. Dit ging veel beter, omdat ze dit soort trucjes niet meer kon doen. Ze is ook een tijdje kreupel geweest en hebben we een maand niet kunnen rijden. Toen ik na een maand opstapte ging het al snel weer van ouds. Helaas kwam toen ook snel het nieuws dat ze te koop stond. Ik reed haar nog steeds zo'n 2 a 3x per week en we hadden ook nog gewoon les. Tot op de dag dat ik kreeg te horen dat ze verkocht was. We hebben vanaf dat moment nog 1x serieus gereden voor wat mooie foto's en om het verschil te zien.

En dat was dan ons afscheid. Een merrie waarvan ik enorm heb genoten en veel plezier mee heb gehad.. Ook ben ik trots op het feit wat ik met haar heb bereikt in 7 maanden. Er zit zoveel verschil tussen het begin en aan het eind van onze tijd en dat is een hele mooie afsluiting geweest. Jullie zullen je ook wel afvragen waarom ze is verkocht. We hebben haar rond juni laten dekken en ze is drachtig. Dit was een moment om haar te koop zetten, omdat ze niet altijd even goed liep door omstandigheden en juist omdat ze drachtig is, kon ze verkocht worden als fokmerrie/recreatiepaard. En dit is gelukt..
Commentaar op de rijfoto's mag natuurlijk, ik weet dat ik voor me uit moet kijken..
Alleen heeft het voor deze combinatie in de toekomst geen nut meer, maar wie weet heb ik wat aan de tips voor andere paarden die ik rijd

)

dat ze weg moest... maar ze heeft een goed plekkie gekregen toch?