Paar foto's met Miroma

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_90

Paar foto's met Miroma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 21:26

Hey,
Hier een enkele foto van één van mijn verzorpgaarden, Miroma. Voor mijn gevoel loopt ze lekker ontspannen. Wat vinden jullie? Het zijn maar een aantal foto's, omdat degene die de foto's maakte, maar even kwam Bloos
En ja, haar nek is erg mooi Sigaar
Be Nice!

1. Geen idee wat ik hier aan het doen ben maargoed Koe
Afbeelding

2. Spannend onderwerp in de verte blijkbaar
Afbeelding

3. Beetje strekken
Afbeelding

4. Galopje
Afbeelding

5. Nogmaals
Afbeelding

Anouk13

Re: Paar foto's met Miroma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:28

je ziet haar steeds ietsjes meer komen Lachen ziet er leuk uit, veel plezier er nog mee

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:30

Ik vind de kleur van je broek om de een of andere reden echt stoer Clown.
Ik heb wel de indruk dat je wat gespannen bent in schouders (kan een slechte gedachte zijn van mij).
Ik vind het paard fijn lopen Lachen.

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 21:35

@Anouk13: Dankjewel!

@Lindake: Haha dankje. Moest er erg aan wennen (heb de broek te klein gekregen en pastte hem eindelijk Tong uitsteken) maar iedereen zegt hij is zo leuk. Het combineert alleen zo lastig, want zo ongeveer alles vloekt erbij Clown
Wat die schouders betreft... Ik kan me er iets bij voorstellen als ik de foto's nog eens goed bekijk, maar denk dat het in dit geval een slechte gedachte van jou is Tong uitsteken

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:47

Probeer je paard wat meer van achter naar voor te rijden, hij valt een beetje op de voorhand, probeer je paardje ook wat ronder te rijden, verder moet je bij de 'strekfoto' op letten dat zijn neus veel lager moet... verder houdt je wel degelijk je handen vast, als je goed kijkt, loopt je paard veel beter van achter op het moment dat jij de teugels op veel lengte houdt, je houdt haar te veel tegen aan de voorkant, waardoor hij aan de achterkant geen ruimte krijgt! Nou dat was het gezeik Lachen nu het leuke: leuke cap (ik heb er ook 2 van) Lachen, je paardje heeft ook leuke aftekeningen, mooie bles! Succes met haar!

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 21:49

Ik zie overigens dat ik mijn tenen soms wat afsteek. Moet zeggen dat de houding van mijn voeten erg is verbeterd door het gebruik van schuine beugelblokjes. Had altijd erg opgetrokken hakken, maar dat valt nu heel erg mee. Een aanrader voor mensen met dit probleem!

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 21:53

_Sammie_ schreef:
Probeer je paard wat meer van achter naar voor te rijden, hij valt een beetje op de voorhand, probeer je paardje ook wat ronder te rijden, verder moet je bij de 'strekfoto' op letten dat zijn neus veel lager moet... verder houdt je wel degelijk je handen vast, als je goed kijkt, loopt je paard veel beter van achter op het moment dat jij de teugels op veel lengte houdt, je houdt haar te veel tegen aan de voorkant, waardoor hij aan de achterkant geen ruimte krijgt! Nou dat was het gezeik Lachen nu het leuke: leuke cap (ik heb er ook 2 van) Lachen, je paardje heeft ook leuke aftekeningen, mooie bles! Succes met haar!

Bedankt voor de tip. Het is niet echt gezeik hoor, je hebt best wel gelijk! Al moet ik over dat strekken zeggen, dat dit een soort van beginnend was, ze is heel erg goed in zandsnuiven Vork De foto is voor het plaatje te vroeg genomen.
Ik zal er in het vervolg op letten dat ik haar genoeg ruimte geef van voren!

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:07

Gelukkig maar, genoeg mensen die zich gelijk aangevallen voelen als je commentaar geeft, dat is weer een ander verhaal. Succes met haar!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:24

Ik vind het er ontspannen uitzien.
Ik heb het idee dat je haar lekker je hand laat opzoeken en niets forceert, prima hoor! Lachen

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:24

hey Joyce,
Zag er goed uit toen hoor. Zeker voor een paard wat normaal alleen mag stappen en een beetje draven van de andere verzorgster Knipoog

blackhorse57

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:11

blackpegasus schreef:
hey Joyce,
Zag er goed uit toen hoor. Zeker voor een paard wat normaal alleen mag stappen en een beetje draven van de andere verzorgster Knipoog

haha zeg dat wel ze kan ook bokken hoor of er van tussen gaan maar ja je kan rijden of niet

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 23:12

blackhorse57 schreef:
blackpegasus schreef:
hey Joyce,

haha zeg dat wel ze kan ook bokken hoor of er van tussen gaan maar ja je kan rijden of niet

En welke conclusie trek jij hieruit over mijn rijkunsten? Bloos

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 10:55

hahahaha. ik denk niet dat het om jou gaat maar om die andere. Knipoog
Bij jou is ze gewoon veel frisser omdat je tenminste wat met haar doet. Normaal is het een slome dooie knol Knipoog

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:00

Wauw Miertje is er goed op vooruit gegaan Lachen Ik kan me nog herinneren dat het een behoorlijk krengetje was en niet echt fijn om te rijden. Maar ik begrijp dat ze nogsteeds wel aardig kan bokken?

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:28

Ze begint idd lekker te ontspannen, naar verloop van de foto's.
Zit trouwens wel een lekker (gespierd) kontje op he?

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 12:05

JoT schreef:
Wauw Miertje is er goed op vooruit gegaan Lachen Ik kan me nog herinneren dat het een behoorlijk krengetje was en niet echt fijn om te rijden. Maar ik begrijp dat ze nogsteeds wel aardig kan bokken?

Hee Jolanda,
Ik moet zeggen dat ik haar erg fijn vindt om te rijden. In de zin van dat ze als ze loopt lekker ontspannen doorloopt. Maarja... de startknop is nogal eens zoek. Maar dat ligt er meer aan dat een ander die haar rijdt, niet veel met haar doet. En ja, als je dan ineens moet lopen, dan grijp je op een gegeven je kans (lees: het bit) en bok je tot je ruitertje zand heeft gehapt Vork
Voor de rest is ze met rijden, vind ik, best wel braaf!

@ ericalucasz: Bedankt voor je reactie! Enne, wat die kont betreft, daar zit ook aardig wat vet op hoor Knipoog

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 11:27

Niemand meer? Verdrietig

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 11:39

Ziet er leuk uit hoor Haha!
Weet nog wel dat toen ik daar vroeger Renza verzorgde ze ook al flink kon bokken, dat is ze nog niet verleerd dus Clown

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 00:00

Hey Irene,

Nee dat is ze inderdaad nog niet. Al is het behalve wanneer ik erop zit eigenlijk een beetje zoals blackpegasus zegt, een slome knol. Maar dat ligt niet aan haar Knipoog

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 09:53

Jeetje, Ik zag je topic staan en schrok heel even....het zal toch niet...maar wel! Jouw verzorgpaard is een zus van mijn Iwan, mijn grote held! (zie profiel)
Iwan is helaas helemaal versleten maar geniet van zijn oude dag in overijssel. Hoe is het met Arie Bos? Hoe is het met Joker??!!! (Iwan zijn grote broer waar ik eigenlijk voor kwam kijken toen ik Iew kocht..)

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 12:22

@ Lusitano: Je hebt PB Lachen

joyce_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 19:46

Is er niemand die nog rijtechnische tips of opmerkingen heeft? Er kijken zo veel mensen, maar niemand zegt wat Boos! Tong uitsteken