hey iedereen,
ik heb een probleempje met het springen.
Gisteren heb ik op school springles gehad. Met een paard van school. Ik had echt het gevoel dat ik geen rem en geen stuur had. verschrikkelijk. Onze instructrice vond dat dat aan mij lag. Ze heeft me even geholpen met het beestje aan de teugel te laten lopen (trekken). Iets wat mij niet lukte omdat ik niet zo veel kracht in mijn handen en armen heb. Buiten dat ging het dus rampzalig. Volgens die instructrice schanierde ik te laat mee met het paard in de sprong. Terwijl ik altijd goed springles heb gehad met mijn vroegere verzorgpony en later met mijn eigen paarden. Mijn instructeur was altijd weg van mij en vond dat ik een natuur talent was. Ik zeg dit niet om op te scheppen. alleen met dit school paard ging het gewoon niet... maarja word wel over een tijdje beoordeelt door die lerares dus mijn cijfer hangt af van mijn presteren in de lessen op school en niet van iets wat mijn intructeur ooit heeft gezegd.
wat kan ik doen om niet achter de sprong te blijven hangen maar optijd mee te schanieren??
En waar komt dit vandaan, want op mijn eigen paarden heb ik dit nooit