. hij deed er alles aan om Esmee eraf te krijgen: bokken, ervan door gaan, hoofd tussen zijn voorbenen enzv enzv }> . op een gegeven moment werd het te gek en hebben we Esmee eraf gehaald, voordat er ongelukken gebeurden en besloten Janneke en ik erop te gaan omdat het zo niet langer kon
. zie hier het resultaat:
hier kon ik nog op Diesel blijven zitten....
let niet op het formaat. ik weet dat ik veeeel te groot ben voor hem en zal er ook echt niet 'gewoon' op gaan rijden, maar hij was zoo vervelend dat t ff niet anders kon...

hier zie je dus hoe Diesel op zijn ruiter reageerde
. moet je voorstellen dat hier een 4-jarig meisje op zit.... (zijn bazinnetje en ja: bij haar bokt hij ook zo
)nog een x: Diesel is errug sterk en leed niet onder mijn gewicht
. hij is dus zo sterk dat ie kan steigeren met mij erop
. en hij is ook zo slim om mij eraf te krijgen....
rijervaring helpt dus niet altijd.....
(again
)
hier Janneke op Diesel (met Esmee ernaast). we hebben Dies maar ff aan de longeerlijn gedaan omdat je dus een shetlander dus echt NIET kan houden als hij er bokkend vandoor gaat....
hahaha, dit waren de foto's... de reden dat de titel mission impossible heet is omdat Diesel aan het eind nog niet echt braaf was. het ging wel ietsje beter maar met de nadruk op 'ietsje'
ik heb trouwens ontzettend veel bewondering voor degene die op Shetlanders rijden
. ze zien er schattig uit maar zijn vaak alles behalve dat... 
. het is alleen jammer dat hij niet altijd rekening houdt met wie erop zit (bijvoorbeeld zijn bazinnetje van vier...
: voor de liefhebbers