Werkdruk of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ATRIX78

Werkdruk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 14:35

Hebben jullie het nou ook zo saai op het werk? Ik verveel mij aldoor rot op het werk. Er is gewoon niets te doen. Waarom hebben ze mij aangenomen???? Dit gebeurd mij elke keer weer. (administratief) Ik heb veel liever veel te doen, want nu gaat de dag amper voorbij en ergens heb ik een slecht geweten, omdat ik haast niets doe voor mijn geld. Slapen

Avonds baal ik alweer, dat ik de volgende dag naar mijn werk moet en ik de dag vol moet zien te krijgen. Dit is nu al de 4e werkgever, waar mij dit gebeurd. Ik werk hier pas een paar weken en zie het niet zitten om weer een nieuwe werkgever te zoeken, maar het is zo frustrerend.

Hoe is bij jullie?

Anoniem

Re: Werkdruk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:35

En van die werkdruk heb je ook last OP je paard? Tong uitsteken

ATRIX78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 14:42

Nee, haha daar niet! Ik zie al dat het verkeerd geplaatst is. Haha!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:45

wat runningkawa bedoelt te zeggen is dat het hier verkeerd staat...praktijkproblemen is voor je paard, dit hoort bij leven zonder paarden...
neem aan dat RK al getemt heeft en dat het vanzelf goed komt te staan..

En ja een drukke baan is fijner dan dat je niets te doen hebt...de dagen gaan ook veel sneller.
Een baan vinden die echt bij je past is niet zo makkelijk als het lijkt...maar bevalt het nu niet gewoon rustig verder zoeken...

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:45

ATRIX78 schreef:
Hebben jullie het nou ook zo saai op het werk? Ik verveel mij aldoor rot op het werk. Er is gewoon niets te doen. Waarom hebben ze mij aangenomen???? Dit gebeurd mij elke keer weer. (administratief) Ik heb veel liever veel te doen, want nu gaat de dag amper voorbij en ergens heb ik een slecht geweten, omdat ik haast niets doe voor mijn geld. Slapen

Avonds baal ik alweer, dat ik de volgende dag naar mijn werk moet en ik de dag vol moet zien te krijgen. Dit is nu al de 4e werkgever, waar mij dit gebeurd. Ik werk hier pas een paar weken en zie het niet zitten om weer een nieuwe werkgever te zoeken, maar het is zo frustrerend.

Hoe is bij jullie?

het hoort hier niet...

maar ik heb het precies hetzelfde... het is zooo saai hier, niets te doen.. en van de hele dag bokken wordt ik zelfs ook een beetje gaar... Marktplaats al helemaal doorgespit...

ik heb de hele dag mogen doen over 1 briefje (3 regels.) dit zo langzaam mogelijk getypt.... zo langzaam mogelijk gekopieerd, me rotgeschrokken omdat de telefoon wel 1 keer is gegaan (was geen klant maar een collega) zucht...
nog 2 uur en een kwartier voor ik weer naar huis mag.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:46

Kom maar eens bij mij werken, zullen we eens wat werkdruk bijbrengen Haha! Vork

Waar ik werk is het ALTIJD druk, klanten verwachten dat alles 123 uit de computer komt rollen. Dat lijkt alleen maar erger te worden. En aan personeel is niet te komen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:48

waar is dat ellen?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:50

Ik zet hier een slotje. TS heeft nog niet genoeg posts om op STW te plaatsen.

Daar loopt overigens ook al een topic over hetzelfde onderwerp.