We zitten al weer 2/3 maanden in een dipje, en nu is er weer wat bovenop gekomen, dat ze het moeilijk vind om haar rug los te laten, ze is nog te strak in de rug, en daarom gaat ze nu ook vaak bokken op me been, volgens me instructrice is er niks aan de hand, en moet de rug gewoon wat losser komen, want ze loopt gewoon zuiver. Vandaag ging het wel goed, ze was alleen totaal niet voor me been, daardoor loopt ze ook vaak op de voorhand, maar daar zijn we mee bezig
Ook ben ik vaak te streng in me linkerhand, maar dat vind ik nog erg moelijk om van me linkerhand af te blijven, maar ik werk er hard aan
Ook gaat ze nog wel eens in me hand hangen, wat heel vervelend is, maar daar word ook aan gewerkt.Dayka is 4 1/2 jaar en heb haar alweer één jaar en één week, Daarom had ik ook vorige week een topic geplaats van één jaar geleden tot v/d zomer, toen we nog niet in de dip zaten, hier een linkjehttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=863314&hilit= En zien jullie verschil? Ook al zitten we nu in een dip?
Nou hier de foto's:
1.

2. Beetje doorstellen naar binnen op de hoefslag

3.

4.

5. Te sterk in me linkerhand, maar opzich nog wel netjes

6. Even stappen

7.

8. haar hoofdje

9.

10. Ze zag weer eens wat

11.

12.

13.

14. Haar hoofdje

15. Uitstappen, Braaf paardje

Waar ik op moet letten met me houding:
* niet voorover kantelen
* Recht voor me uit kijken
* Op me beugels steunen
Laat je even een leuk berichtje achter

ik moet haar ook goed voorwaarts rijden, om haar rug wat losser te krijgen. Dus daar trainen we hard mee