dus het leek me leuk foto's door het hele jaar heen erop te zetten

Die eerste dag zo speciaal!

de eerste keer erop, zo schamend die handen dan!

longeren in het voorjaar, myn moeder vond het leuk om te doen

de allereerste wedstrijd! 1 of 2 mei geloof ik, hij was heel braaf we hadden toen 178 & 177 punten

de tweede wedstrijd, dat was hier bij ons thuis, hier werd het concours gehouden. de punten weet ik niet meer, daarna hield het op met de wedstrijden. ik kon hem dus blijkbaar nog niet heelmaal aan, en in Oranjewoud ging hij er 2x vandoor, en de tweede keer viel ik eraf had mijn voet gekneusd. dat was het voorlopige wedstrijd einde.
toen hadden we mieneke (mienetje hier @ bokt) gevraagd of zij hem wilde rijden af en toe om te helpen.
dat wou ze wel, en ben haar nog steeds zo dankbaar!

Mieneke er op.
Nou, het verhaal gaat nog verder xD. toen ik weer beter was, ik er ook weer op. ik was eerst bang, dat het mislukte, en het ging zo goed, ik was zo blij! mieneke bleef mij helpen en rijden, en 14 juli organiseerde onze club een onderlinge wedstrijd. Mieneke zou met zepstar L1 starten, en ik zou gewoon B starten. ik had niks willen en DURVEN verwachten, maar het ging echt super goed, 194 punten en de 1e prijs, en ook nog de bokaal dat we de hoogste punten van alle pony's hadden
.zie hier wat foto's van die wedstrijd:

in de zomervakantie bij mieneke met zepstar gelogeerd:

Het gaat nu heel goed, we hebben nu weer vier wedstrijden gehad en vier winspunten met 1 prijs.
springen vinden we ook heel leuk, ik heb binnekort mijn eerste oefenparcours, en in maart mijn eerst springwedstrijd:

nou groetjes! misschein binnenkort nog meer!
je kunt zien dat je echt vooruit bent gegeaan