Woensdag had ik weer een lesje voor mijn ORUN cursus, mijn moeder was even mee om foto's te maken en natuurlijk om mijn lieve hafje te vervoeren.. Ze was best braaf alleen tijdens het losrijden al erg druk door de hindernissen die in de bak stonden hierdoor ontspande ze minder goed dan normaal.. Veel foto's zijn het niet geworden want de meesten zijn mislukt door gebrek aan licht en omdat de les erg kort was (mijn mede studenten hebben bijna een half uur staan klooien aan die dubbel omdat ze niet wisten hoe ze die op moesten bouwen en de ruiters + leraar mocht/wou niet helpen).
Nog even ter informatie: Ik rijd felicia nu ongeveer een jaar en ze is in het bezit van Haflingerstal De Tschögglberg, waar ze in de vakanties mee loopt met de ponykampen. Doordat ze vrijwel haar hele leven al als ponykamp pony is gebruikt is ze best wel dood aan het been en verschrikkelijk ruw in de mond. Vorig jaar heb ik 3 wedstrijdjes met haar gestart maar omdat ze niet alleen kon zijn ben ik weer gestopt (ik wil binnenkort wel weer beginnen want het gaat nou heel goed). Verder houd felicia heel erg van springen waardoor ze soms nogal door het lint gaat als er hindernissen in de bak staan.
1.

2.

3.

4.

Beetje strenge binnenhand..
5.

Door het grote verschil tussen mijn pony en het andere paard in de les lag de draf balk voor mijn pony een beetje te ver weg.. (Dit gold ook voor de andere drafbalken en de dubbels maar die staan niet op de foto)
6.

Mijn eigen commentaar:
- handen recht op houden en meer dragen
- tenen naar binnen houden in de galop en tijdens het springen
- voor me uit blijven kijken
Commentaar mag als ik er maar wat aan heb en het opbouwend is!!
maar mag ik een een blonde vraag stellen... ? 

)