Delsy met de wind in de oren...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Delsy met de wind in de oren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 13:32

Deze foto's zijn vorige week gemaakt, op een winderig moment waarop fries Delsy (merrie, 6 jaar, vooral aangespannen) besloot dat ze het leuk vond om ook wat loperig te zijn en vooral veel bakkabouters te zien opduiken dan Duivel (stel ze daarom soms wat ronder in)

Ik rij ze hoogstens 1 keer om de 2 weken, en we hebben geen binnenbak jammergenoeg, maar ze gaat zeker wel de goeie kant op. Ze wordt soepeler elke keer. Alleen de galop moeten we nog beetje aan werken, daar wil ze nog te gehaast zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oja, let niet op mijn foute setjeskeuze, warmte gaat boven stijl Sigaar
Tips zijn zeker welkom...

Brammetje16

Re: Delsy met de wind in de oren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:35

ziet er leuk uit , alleen je handen mag je soms wel wat hoger dragen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 13:40

Lekker boeied die setjes keuze! Tong uitsteken Je moet het gebruiken waar het voor bedoeld is!

Vind dat het er erg netjes uitziet, zeker omdat je weinig rijdt en ze vaak voor de kar loopt! Je zult er voor de kar vast plezier van hebben dat ze ook gereden wordt!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 13:46

Ik rij eigenlijk western, maar omdat je op een Fries toch veel beter dressuur kan rijden, pas ik me rijstijl aan, behalve mijn handen, zucht, bedankt voor de tip... Lachen

We merken idd heel goed dat ze in de winter deugd heeft van die les-uurtjes in het weekend, ze heeft veel minder tijd nodig om dan in de lente weer in conditie te komen, en ze houdt zich niet zo vast in haar hals. Veel beter dus! Knipoog