Ik op voque

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolyn

Ik op voque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 21:06

Hee,
Deze foto's zijn al weer van een tijdje geleden. Maar ik wou ze er toch nog opzetten. In de tussen tijd heb ik alweer mn eerste echte wedstrijd gehad in Tilburg. Ik had toen 179 punten. Wel jammer dat het net geen winstpunt was maarja. Van 't weekend heb ik weer een wedstrijd in Berghem en ik hoop dat het goed gaat. In de tussen tijd is mn paardje ook alweer wel wat dikker geworden en dat mag ook wel aangezien ze alweer 7maanden drachtig is van Ultimo. Nou ja dat was wel weer genoeg. Hier de foto's;

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Afbeelding
4

Het waren er niet zo veel , maar zo heb je toch een beetje een indruk.

Mijn eigen commentaar is vooral dat ik mijn benen langer moet houden en mijn hander hoger en verder naar voren.

Groetjes Marjolyn

Lord_Ik

Re: Ik op voque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:12

leuk paardje! geeft goed en onspannen beeld.
Je hebt wel pianohanden en je teugels mogen best wat korter (+je handen wat naar voor tuurlijk, en inderdaad wat hoger) je zet je handen ook vast.
En ik weet ook dat ze een mooie hals heeft ^^ maar daarom moet je ie nog niet zitten bestuderen als je erop zit Tong uitsteken.
Je zit ook vaak wat in elkaar gezakt en steekt daardoor soms je benen wat te ver naar voren.
je mag je beugels best wat langer steken Lachen

marjolyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 21:16

hahha okee bedankt voor het commentaar. Al moet ik wel zeggen dat ik maar op 2 foto's naar beneden kijk. Maar ik zal erop letten;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:18

Ik ben het wel met Lord_ik eens, alleen vind ik dat je je handen nogal vast zet.. Niet heel erg maar idd meer optillen.

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:21

2/4 is de helft van de tijd he XD en op eentje kijk je naar links dus die telt niet mee Tong uitsteken moeilijk om van die gewoonte af geraken als je die eenmaal hebt Tong uitsteken ik ben d'r nog niet vanaf en ik let er al een half jaar op XD

Volgens mij kijk je naar beneden om te ien of ze wel goed loopt me d'r hoofd, maar zet je heel wat onbedoelde druk op je teugels doordat je je handen vastzet en trek je d'r zo achter de teugel al je even niet kijkt of even niet oplet.

Je hebt ook ietwat kapstokvoeten en dat zou normaalgezien bijna niet opvallen, maar door je sporen toch wel (je zit bijna constant met je sporen tegen d'r buik), dus ik zou die spoortjes nog even weglaten

*voelt zich een pietje precies*
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 29-11-07 21:30, in het totaal 4 keer bewerkt

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:25

idd beugels iets langer en rechterop zitten, je handen meer bijelkaar ziet er verder netjes uit.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:02

Als ik naar de foto's kijk heb ik het idee dat je op haar schouder zit. Voor mijn gevoel mag het zadel een stuk naar achteren. Jouw knie komt zelfs voorbij de schouder. Het zweetblad van je zadel moet net achter de schouderpartij liggen.

Verder vind ik jullie een leuke combinatie en zien de foto's er goed uit.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 07:39

je moet vooral wat aan de houding van je handen doen, die staan veel te laag en veel te breed.
de rest is al genoemd Clown
veel plezier nog met haar Knipoog