Leuke filmpjes!!

Prachtig paardje en jullie zijn een leuke combinatie!
Is toch altijd een mooi parcours he, t Azelhof!

Vind het daar altijd zo leuk rijden!
Wel een nare val! Gelukkig hebben jullie er niet echt iets aan overgehouden!
Wat jammer dat je er net buiten viel! Volgend jaar meer geluk!!

Als tip zou ik je willen meegeven: probeer mss wat meer "vooruit" te denken en te rijden naar de hindernissen toe.. ik krijg het idee dat ze nogal wat teruggaat in tempo bij het naderen van de hindernissen. Het is ook hierdoor dat ze vaak eigenlijk in feite een pasje te veel neemt. Ze zou met een iets ruimere galopsprong, wrs veel mooier uitkomen voor de sprongen, en je gaat veel betere, vlottere en nettere hindernissen krijgen! Maar dit is enkel bedoeld als eventuele tip. Want het ziet er echt wel goed uit! (en wat tijd betreft, je hoeft niet per se sneller te gaan, maar wel meer voorwaarts en iets ruimer

)
(En het viel mij gewoon extra op, doordat ik eigenlijk mijzelf zag rijden toen ik naar je filmpjes keek

) Ik ben nu zelf terug erop aan het letten dat ik haar vooruit rijd naar de hindernissen toe (en dus ook dat lef heb

) en ik moet zeggen, het helpt echt. Ik krijg veel fijnere sprongen, met veel meer techniek en vermogen (ze kan meer in een boogje springen ipv anders teveel omhoog moeten komen, en dan niet meer zo ver vooruit kunnen springen.. ) Ze gebruikt haar rug veel meer, waardoor het aangenamer wordt voor mij en haar, en we krijgen er gewoon veel meer vertrouwen door

het springen gaat zoveel vlotter

)
Volgend jaar hoop ik ook (eindelijk) weer te kunnen deelnemen aan de selecties! Heb de afgelopen 3 jaar pech gehad met mijn paarden.. 3 jaar geleden: de ene was nog niet voldoende terug in vorm, de andere was drachtig en toevallig net voor de selecties ook mank, en de 2 wedstrijdpaardjes die ik kort daarna kreeg om te rijden waren er pas net voor de halve finale..
2 jaar geleden was het een beetje twijfelachtig of mijn huidige paardje er al dan niet klaar voor zou zijn..
en dit jaar was ze er meer dan klaar voor denk ik, maar stond ze helaas mank..
Maar volgend jaar hopen we (eindelijk) weer van de partij te zijn
Waar heb je selectie(s) gereden?