Zo leuk gewoon om ze zien op te groeien! Het beginnen nu al van die heerlijke lelijke jaarlingen te worden (de 2 oudste dan), maar een schrale troost, ze kunnen allemaal goed bewegen! Dat is op deze foto's helaas niet zo goed te zien omdat ik met 1 hand de zweep had en ze opjoeg en met de andere hand foto's moest maken met een digi waar ik nog niet mee overweg kan. Resultaat: ongeveer 30 foto's waar alleen een staart of been of helemaal geen veulen opstaat

Dit is echt een stevig veulen (8 maanden) met wat kortere benen. Toch kan ie leukl lopen. Hij springt ook alles wat in zijn weg staat, bijv. met voeren 's ochtends springt ie over de hooi krib want dat is immers korter dan omlopen naar de biksbak

Hier nog eentje van dit veulen, ieks hier heeft ie echt een ielig ugly halsje

galopje:
Dit is mister legs (ook 8 maanden), meer benen dan veulen, maar hij heeft nu eindelijk uitgevonden hoe ie die benen moet gebruiken.
Nog eentje van het lange benen veulen (hij heeft trouwens een sterk achterbeen, daar houd ik wel van):
En nog eentje:
En dan tot slot een foto van het jongste veulen (4 maanden). Hem goed op de foto krijgen was een ramp want z'n moeder liep telkens in de weg

En hier de pa van het grut: