Zaterdag hebben wij het Sinterklaas concour in Nijkerkerveen gereden. Dit is onze laatste springwedstrijd dit jaar.
Ons klassieke parcour ging redelijk, het ging echt niet netjes aangezien hij super heet was en alleen maar hard wilde. Maar dat is wel te zien aan foto's. Ik mag meer mee zitten en meer meegeven. Toch waren wij 2x foutloos! We hadden wel maar 42,5 stijlpunten en daarmee hebben we toch nog 9de plaats.
Daarna hebben we meegedaan aan 2Fase, dat is eerste 10 hindernissen foutloos en dan de laatste 4 op tijd. Nou super gegaan
, we hebben een giga gok genomen door een hindernis schuin te nemen waardoor we net
langs de hindernis die daar soort van haaks op stond voorlangs konden. Veel bocht werk en daarmee een 2de plaats !
Tijd voor nieuwe cap haha

2Fase op tijd,

Door geen vervoer meer kan ik nu echt zeggen mooie afsluiter.

We hebben er 4 gereden, en helaas 1x een balk gehad. Dus 7 winspunten behaald. En 2x 2de met progressief.

Volgend jaar beginnen we bij B Paarden.

ik heb ook een blessure aan me knie gehad, 2 jaar geleden, en ben vorig jaar ook pas weer met korte beugels gaan springen!..
mijn vriendin springt met haar haf ook bij de L paarden!

, Maar hij staat 24/7 buiten zonder schuilstal. Ik wilde dan niet aan dekens beginnen. (Heb er zelf nare ervaring mee gehad). Ach.. daarom houden we maar even een winterstop, maar idd.. geschoren zou hij veel mooier zijn. In zomer heeft hij ook echt sportlijntje