stalgenootje&Umirilla@dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

stalgenootje&Umirilla@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 20:27

Omdat ik zelf al een tijdje last had van m'n hand, en Umi al 2 weken stil stond mocht een vriendin van mij (staat ook met haar pony bij dezelfde stal) even op Umi rijden. Ik vond het er best netjes uitzien.
Umi is niet de makkelijkste, zeker niet bij iemand die er normaal weinig op rijdt.

Haar eigen commentaar:
Niet te streng zijn in de hand, teugels korter. Mijn commentaar: handen rechtop houden, en meer boven de schoft (heb ik zelf ook moeite mee hoor Tong uitsteken )

1
Afbeelding
Hier loopt ze best fijn, wel wat diep maar dat vindt ik zelf niet erg.

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

Dat waren ze. Wees wel een beetje lief voor ze Tong uitsteken Vork ik vindt dat ze erg vooruit gegaan zijn als je het vergelijkt met de vorige keer.

liann15

Re: stalgenootje&Umirilla@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 20:29

vind het er wel netjes uitzien Lachen

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:22

Ziet er netjes uit! Commentaar heb je zelf bovenaan gezet en ben ik het mee eens.

Netjes geschoren hoor Lachen Jij beterschap met je hand zodat je snel weer zelf kan rijden Lachen

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:29

Ziet er netjes uit!

Denk alleen dat het beeld iets mooier wordt als ze haar beugels een gaatje langer doet. Ook de hakken kunnen iets meer uitgedrukt worden, en op de laatste paar foto´s liggen de onderbenen iets te ver naar voren.

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:31

heel netjes

de pony loopt soms wel te diep maar als dit de eerste keer is , is dat zeer goed

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:51

ik vind het toch niet verkeerd uitzien hoor, zeker als ze er niet vaak op rijdt. Feedback geef jezelf eigelijk al.

Ze ziet er best mooi uit zo geschoren hoor, beetje muisgrijs! Ze heeft alleen wat aan bespiering ingeboet na de laatste x dat ik haar gezien heb, jammer, maar wel begrijpelijk.

beterschap met je hand!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 15:27

@Sas: mee eens, beugels zitten nog op mijn maat, ik had er eerst op gereden vandaar.
@Steph: Van de bespiering kan best kloppen. Ze staat nu meer stil dan dat ze gereden wordt.